Hakikaten memlekette gençliğin yarısı uyuşturucu kullanıyor, siz ne düşünüyor?

Çocukluğum büyüdüğüm ortamlar mahalleler gettoydu, bu ortamlara yabancı değilim. Ama bu zamanda gözlemlediğim kafarıyla tavan yapmış durumda, met kullanan kızların sayısı erkeklerden fazla durumda, yazık ne diyelim.
Hakikaten memlekette gençliğin yarısı uyuşturucu kullanıyor, siz ne düşünüyor?
Cevapla