2017 yılında işe girdim. İşe girerken kağıdı hiç okutturmadılar direk imzala imzala yaptırdılar maddeleri bilmiyorum işe girerken kağıtta ne yazıyor diğerlerine de aynı şekilde yaptırdılar. Neyse sendikamız var ama patron sendikası sendikada ne haklar var doğru düzgün anlatılmıyor bile bize bilgi istiyoruz açıklama yapan yok tiye alınmıyoruz. İş yerinde mobbing görüyorum ama kanıtlayamam bunu fakat yıllık 270 saatten fazla mesai yaptığımı 5 yıl boyunca olacak şekilde her yıl 270 saati aştığını kanıtlayabilirim. Bugün haklı fesih şeklinde istifa etmeye gittim kıdem tazminatı da isteyecektim haliyle. Bana dediler o diğer iş yerleri için senin daha 350 saati yeni geçmiş bizim sınırım 470 saat dedi. Bende 2021 de iş kanunu olayını söyledim 270 saat diye bana dediler bizde 470 saat. Ama istifa etmek istiyorsan imzala bunu haklarından vazgeçeceğine dair dediler ısrarla baskı yaptılar hatta bende imzalamadım avukata soracam dedim. Sendika ve iş yerinde kuralları şartları tamamen bilmiyorum bilgilendirme yapılmıyor doğru düzgün. İş yeri ve sendika bu 270 saati arttırabilir mi sizce? Avukata gitmedim henüz ama sizce kim haklı?
Anormal boyutta mesai kalıyorum, mobbingte var ama kanıtım yok mobbingi saymıyoruz haliyle. Bide makinemin koruyucuları eksik ayrıca sallanıyor güvenli değil ve makineme uygun olmayan beni riske sokacak malzeme kesimide yaptırıyorlar buna da kanıtım var.
Sizce tek taraflı olarak fesih edip kıdem tazminatı alabilir miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer