Ticaret Bakanlığı, 1 Ekim’den itibaren tüm berber, kuaför ve güzellik salonlarının haftanın bir günü kapalı olmasına karar verdi.

Ticaret Bakanlığı, 1 Ekim’den itibaren tüm berber, kuaför ve güzellik salonlarının haftanın bir günü kapalı olmasına karar verdi.

Zaten öyleydi ama
Buradan kendi görüşümü belirtmek isterim
Tam berberlerde haklılar belki ama herkesin dinlenip saç kestirmeye müsait olduğu bir günde neden kapalılar hafta içi bir gün kapalı olsalar olmaz mı 🤔
Salı günü erkek kadın bütün hepsi kapalı olsa gayet güzel olur bence
Çoğu yerde zaten öyle nöbetçi berber diye bi kavram bile oluştu hatta
Bence burada sorun bu kapalı günlerin kepenkler kapalı geçmesi genel sterilizasyon yapılmalı o günlerde
Cevap
44Cevap
Burada zaten böyleydi
Fiilen zaten 30 yıldır uygulanan bir kural... Yasalaşması ile iş resmiyete dökülmüş oluyor. Var olan bir durumun adı koyulmuş sadece.
Amaç kuralı ihlal ederek haksız kazanç sağlayanları engellemek.
Valla sizi bilmem ama zaten kapalılar anlamadım. Benim kuaförüm yıllardır Pazar günü kapalı.
Kadın kuaförleride Pazartesi kapalı bulunduğum yerde yıllardır böyle
Benim gittiğim kuaförler hep ya salı ya da pazartesi kapalılardı pek değişmeyecek. Güzellik merkezleri umarım hafta içi tatil olur
Öyle değilmiydi zaten güzellik salonuyla berber açıkda kuaför kapalı oluyor burada pazartesi günleri
E zaten öyle ki? Kadin kuaförleri çarşamba erkek kuaförleri pazar günü kapalıdır açik olanina denk gelmedim ben
Zaten yıllardır kapalıydı. Kadın kuaförleri Salı günü. Erkek kuaförleri avmde olanlar Salı, bina altı olanlar Pazar günleri kapalı.
Pazar kapalıydı zaten, bilmiyorum nasıl bir karar bu
Ankara’da erkek kuaförleri zaten pazarları kapalıydı
bence yanlış... o dükkanları çalıştıran insanların böyle bir talepleri oldunu düşünmüyorum...
Zaten kuaförler salı günleri kapalıydı değişen bişey yok
Zaten genelde bayan kuaförleri salı erkek kuaförleri pazar kapalı oluyordu.
Herkes yazmış ama ben yinede yazıyım. Zaten öyleydi
Kuaförler genelde Çarşamba günleri kapalı oluyor zaten burada.
Enflasyona ve fiyat artışına karşı muazzam bir müdahale. Teşekkürler ticaret bakanlığı
Bizim kuaför salı günü kapalı oluyor pazar günü açık neden salı günü merak ettim şimdi
Kesinlikle olumlu. Böylece bu işi yapan emekçiler daha rahat ederler. Ama denetim şart. Yoksa olmaz.
Zaten kapalıydı. Pazar gunlerı berberlerin açması yasak hatta
Ne guzel işte biraz dinlensinler kendilerine zaman ayırsinlar
İyi de zaten Pazar günleri kapalıydı ki bu nasıl iş
Öyle zaten ne değişiyor anlamadim salı günler kapatıyorlardı
Zaten öyle ya bu devlet neden toplumu baya geriden takip ediyor. dd
Bilerek Ekim ayına vurgu yapılmış.
Saç ekimi vb😜 yemezler
Güzel olmuş. Doğru düzgün istirahat edemeyen birisiyim, bütün sektörlere gelsin bu olay. 😂
Amacı ne bu uygulamanın? Esnaf değil mi canı siterse açar istemezse kapar dükkanı.
Zaten salı günleri bayan kuaförleri pazar günleri erkek kuaförleri kapalıydı
Zaten haftada 1 gün izin yapıyorlardı ki, ne saçma kanun
Zaten kapaliydi ki çarşamba günleri bayan kuaförleri pazar günleri erkek kuaforleri kapalidir
bundan önce böyle olmamasına şaşırdım :d iyi olmuş tebrik
ticaret bakanı herkesi yolında sandığı içinn tabi adamlar hiç düşünmez 1 gün kapalı dursa bu adam ne kadar kaybedecek umurlarındamı
Zaten öyleydi. Burdaki kuaförler hep salı günü kapalı 😂
Ankara da kadın kuaförleri hafta da bir gun tatildi ama erkek kuaförlerinde değildi iyi olmuş bence
Berberler pazar günleri zaten kapalı kuaför ve güzellik salonları konusunda bir bilgim yok
Gerekli tabi ki adamlar her gün çalışmak zorunda mı
burada senelerdir salı günleri kapalıdır
Herkes kendinden geçmiş durumda
Sac bas daginik😀
Tamam bu kararla ülke kurtuldu büyük bir adım 😂
Herkes aynı şeyi yazmış ama cidden öyleydi
Zaten haftanın bir günü kapalılar.
Yıllardır böyle.
E zaten salı günü kapalilar
Zaten kapalı pazarları
zaten pazar günleri kapalı
İstanbul'da zaten her salı kapalı
Zaten salı günleri kuaförler kapalıydı
Zaten haftanın bir günü kapalı
Zaten haftanin bir gunu kqpali eegilmiydi?
Senelerdir kapalı zaten yeni bir olay değil.
E zaten öyleydi, yeni bir şey mi bu?
Dinlenmek onların da hakkı
Öyle değil miydi zaten
ortak bi gün belirlense bari
Berberler zaten pazar kapalıydı
Iyide zaten öyle ki 😂😆
Salı günleri kadın kuaförleri kapalıydı sanki
Valla burada zaten 1 gün kapaliydi
Zaten öyle değil mi 🙄
E zaten öyle değil miydi?
Öyle değilmiydi zaten 😄
Salı günü kuaförler kapalı zaten
Gitmedipim için sorun yok 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?