kölelik hic kaldirilmadi. asgari ucret kolelikten beter. sen ozgursun ben bu maasi veriyorum ister calis ister calisma ama acliktan geberirsin diyorlar.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Bebek'te 1 milyar 150 milyona satışa sunulan binanın metrekare fiyatı 1.150.000 TL. 1 metrekare almak için kaç ay çalışman lazım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Vallahi bedava verseler oturmam orada. Denizle iç içe olan yerlerde nasıl rahatça ikâmet edebiliyorlar anlamıyorum.
Tadını alsan oturursun. mis gibi manzara
kölelik hic kaldirilmadi. asgari ucret kolelikten beter. sen ozgursun ben bu maasi veriyorum ister calis ister calisma ama acliktan geberirsin diyorlar.
Boş soru olmuş, çünkü normal vatandaş asgari ücretli için değil orası. Sanatçı iş adamı varken halka zaten düşmez...
Denizin dibinde ev olması çok saçma bence eski yapılar hariç kamu malı olmalı. Sahiller bütün halkın olmalı ve sahil olarak kalmalı
Ahaha buraya milyar TL vereceğine yurtdışında malikâne alırsın
Binanın toplam değeri 20 milyon ama denizin bir yapıyı nasıl kıymetlendirdiğine bakın
Buraya 1 milyar 950 milyon sen milyar vereceğime giderim yalı alırım sarıyer taraflarında
Bunu konu diye açman ayrı bir saçmalık hesap kitap yapman başka bir saçmalık
Demek ki millette para var ve alıcı var ki adamlar o fiyatı isteyebiliyor
5 kat 🙄 ben bu evin içinde kaybolurdum ama olsundu keşke benim olsaydı 😂
adam sağır olur burada, martı sesi kuş sesi gemi sesi sandal sesi insan sesi
hayvan sesi hep bir curcuna.
Bu bina sırf suyun içinde diye mi bu kadar pahalı 😄😄😄😄😄
Bana bunun yerine küçük bi bahçesi olan gece kondu versinler yeter
Bedava verseler almam
bu fiyat bina için mi daire içinde mi
fakir değiliz aslında ömrümüz kısa yoksa alınır
Nbxnzbxjhd
Ben buraya 1 kuruş vermem. Kışın burada durulmaz
E bunlar yalı, boru değil.
Ohooooooo senelerce
Valla sanki marsdan alıyoruz evi