Cumhurbaşkanı Erdoğan:
“Tüm dünya krizlerin pençesinde kıvranırken biz dolu dizgin ilerlemeyi sürdürüyoruz.” 😃😃😃
“Tüm dünya krizlerin pençesinde kıvranırken biz dolu dizgin ilerlemeyi sürdürüyoruz.” 😃😃😃
Yanlış olmuş, tüm dünya krizin içindeyken bizdede olmayacak değil ya, bu çok normal kemerleri sıkın dese daha kolay inanacaktik🤣 yani geminin battığını kabul etse daha çok oy alacak bildiği yok... 😅
Başkumandan o ne derse doğrudur hamdolsun marketten tuvalet kağıdı alamıyoruz artık neden sizin paranız var benim vatandaşım neden diğer ülkeler gibi k ıçını parayla silemesin diyor işte devlet adamı işte saltanatullah
Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar. Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır. Aziz Nesin'in Zübük kitabını okumanızı tavsiye ederim.
Zamı enflasyonu tayyip yapmıyormuş ki adamı hep suçladık herşeyi Allah yapıyormuş öyle dedi diyanet başkanı yarın birgün milletim beni affetsin Allah tarafından kandırıldık demezlerse iyi
Allah bizi kandırdı 😂
Aynen diyebilirler
Cevap
17Cevap
Şaka gibi
göz göre göre yalan söylüyor ya. ama ne yapsın nasıl olsa hiç sorgulamayan ve her şeye olduğu gibi inanan koyunları var.
Bence adamın haberi yok ona bilgi verenler yanliş bilgi veriyor yoksa bukadar kulakları kapali olmaz 2023 secimi var ona hazırlık yapmıyormu
Favori masalım her gece uyumadan okuyup mışıl mışıl uyurum
Dogru demis. Avrupada yasiyorum su anda avrupada yakinda herkes sokaga duser.
İşte elalem pençesine takılıp kalmış biz bana mısın demiyoruz krizden krize koşuyoruz doğru demiş reis.
ülkedeki 20 milyon sığınmacı ve kaçaklarla dolu dizgin Türklükten arınıyoruz
Ülkede ekonomik kriz olabilir ama diğer ülkelerde şu an iyi durumda değil keşke biraz yabancı haberleri açıp izleseniz anlarsınız zaten
Bunu gerçekten söyledi mi 😅😅😅😅😅😁
Evet 😃 şaka gibi
dizgini çeken köleler halk galiba
Ülkede istikrarlı giden tek şey kriz
Evet koşuyoruz dolu dizgin, uçuruma doğru
Ben artık dinlemiyorum
Buna ancak kıt zekâlılar inanır.
He doğru da ters yöne gidiyoruz krizin icine içine
Düşünmek istemiyorum artık ya.
Allah zam yapiyor demeleri yok muu
Gülüyorum sadece 😂😂
İyi şeyler düşünmüyorum
Tyip işte
Aynen kanka
Ne aynen?
Erdoğan'ın dediği şey için dedim
Boş yapmiş
Ne düşüneyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?