Kılıçdaroğlu , iktidara gelince emekliye asgarî ücret kadar bayram ikramiyesi ödeyecekmiş?

Peki akp neden yıllardır küçük çocuğa cep harçlığı verir gibi bin lira civarı ödeme yapıyor?

Bence en az asgari ücret olmak üzere maaşı bunun üzerinde olan emekliye bir maaşı kadar ödeme yapılmalı.

Çünkü geçen seçimler öncesinde bunun sözünü vermişlerdi.

Kılıçdaroğlu , iktidara gelince emekliye asgarî ücret kadar bayram ikramiyesi ödeyecekmiş?
Cevapla