Turizm ülkesi Türkiye, gemi söküm işine artık bir son vermeli mi?

Ege'nin kalbi İzmir'de yıllardır dünyanın ne kadar eski ve hurda gemisi var ise açık havada söküm işlemi gerçekleştiriliyor ve ekonomiye tekrar yeni demir hammaddesi olarak kazandırılıyor. Fakat bu eski gemilerde asbest denen kanserojen madde ile bazı savaş gemilerindeki nükleer artıklar yüzünden başta tarımsal alanlar, değerli topraklar dev gemilerin kaynak işlemi ile parçalanması nedeni ile başta denize ve atmosfere oradan da doğaya salınıyor. Tarım alanlarımız dolayısı ile tarım ürünleri ve yeraltı kaynak suları ile bu durumdan aşırı derecede etkileniyor. Bir turizm ülkesi olan ülkemiz bu derece korkunç bir sanayiye artık bir nokta koymalı mı?

Turizm ülkesi Türkiye, gemi söküm işine artık bir son vermeli mi?
Turizm ülkesi Türkiye, gemi söküm işine artık bir son vermeli mi?
Turizm ülkesi Türkiye, gemi söküm işine artık bir son vermeli mi?
Evet kesinlikle, doğamızı ve çevremizi artık koruma zamanıdır!
Hayır, ülke ekonomisine katkı söz konusu kolay kolay vazgeçilemez!
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Turizm ülkesi Türkiye, gemi söküm işine artık bir son vermeli mi?
Cevapla