Ege'nin kalbi İzmir'de yıllardır dünyanın ne kadar eski ve hurda gemisi var ise açık havada söküm işlemi gerçekleştiriliyor ve ekonomiye tekrar yeni demir hammaddesi olarak kazandırılıyor. Fakat bu eski gemilerde asbest denen kanserojen madde ile bazı savaş gemilerindeki nükleer artıklar yüzünden başta tarımsal alanlar, değerli topraklar dev gemilerin kaynak işlemi ile parçalanması nedeni ile başta denize ve atmosfere oradan da doğaya salınıyor. Tarım alanlarımız dolayısı ile tarım ürünleri ve yeraltı kaynak suları ile bu durumdan aşırı derecede etkileniyor. Bir turizm ülkesi olan ülkemiz bu derece korkunç bir sanayiye artık bir nokta koymalı mı?



Evet kesinlikle, doğamızı ve çevremizi artık koruma zamanıdır!
Hayır, ülke ekonomisine katkı söz konusu kolay kolay vazgeçilemez!
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer