Bugün hain darbe girişiminin üzerinden tam 6 yıl geçti. 15 Temmuz 2016'da FETÖ'cüler darbe girişiminde bulunurken ne olacağını düşünüdünüz, ne yaptınız ve neler hissetiniz?

Bugün hain darbe girişiminin üzerinden tam 6 yıl geçti. 15 Temmuz 2016'da FETÖ'cüler darbe girişiminde bulunurken ne olacağını düşünüdünüz, ne yaptınız ve neler hissetiniz?

1970lerde cia nın kurduğu fetullah gülen terör örgütünün dümdüz edildiği gündü... yıllarca bürokraside makamlarda olan fetöcüler ilk defa boyunları ezildi ikinci vaka-i hayriye diyebiliriz... umarım onların diğer kardeşleri kendine kemalist diyenlerinde sonları aynı olur... çünkü pkk-fetö-kemalizm aynı yerin aynı zihniyetin ürünüdür Türk devletini istikrasızlaştırmak için kurulmuş asimetrik politik örgütlenmeler... bu arada kemalistlerin Atatürkle alakası yoktur Atatürk kisvesi yapan rum ermeni dönmeleridir..
bu insanların Allah belasını versin, bu insanları kamu kurumlarına, devlet kritik noktalarına yerleştirenlerinde Allah bin belasını versin. Koltukları için ülke birliği üzerinde kumar oynadılar…
şu anda yine devlet kurumlarına başka hain cemaatler yerleştirilip ülkenin altı oyulmaya çalışılıyor. Milletçe uyanık olalım…
Cevap
3Cevap
Darbe olduğuna inanmadığım için hiç bişey hissetmedim en kötüsü ise başta ki şahısın gururu ve inadı yüzüne pisi pisi ölen insanlara oldu.
Tiyatro diyorsun yani?
Yani müebbet hapse mahkum edilenler ordudan atılanlar çatışmada öldürülen kişiler her şeyi göze alarak bu tiyatroda rol aldılar?
dediklerine kendin bile inanmıyorsun
sorduğum soruya alakasız cevap vermişsin hatta ona cevap bile denmez
Heh filler tepişiyor karıncalar ezilecek dedim. Dediğimde oldu
AKP nin ikiye bölünmesi ve aralarında çıkan savaş. Kazanan reis oldu kaybeden fetö. AKP ve cemaatle herhangi bir bağım olmadığı için bir şey hissetmedim.
İnsanlar hükumet yüzünden boşu boşuna öldü. Keşke kimse dışarı çıkmasaydı.
Tiyatro diyorsun yani?
Bilemem bir zamanlar kolkola idiler. Kendi pisliklerini masum insanlar canlarıyla ödedi yazık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?