Sabah spordan sonra denize giriyorum erken saatlerde sonra duş ve Ofis öglen 1 , 2 saatliğine tekrar denize kacıyorum , akşam üzeri burası gayet serin caraı çay kahve faslı...
ne dondurma ne limonata nede milkshake beni ciddi anlamda ferahlatan güzel bir kavunlu frozen , büyük bardak olacak , yaz ayında serinleten ve bunu başarabilen tek içecek bana göre