Bayram'da niye kıtlık var gibi böyle şeyler yaşadık ya sizler neler yaşadınız?

KScanlar merhaba! iyi bayramlar.
Arefe günü Cuma'ya gelince köylüler full şehre gelmiş, kurbanlık alan satan, yoğurt, sebze alan traş olan elbise alan felan filan.

Bir bıçak bileyletmek için saatlerce bekledik gündüz saat 15:00 te verdik akşam saat 10:00 yapılmamıştı bile full bıçak bileyenler satır, bıçak kaynıyordu nerde ne kadar bileyenler varsa.

bayram günü ekmek bulamadık saatlerce ekmek bekledik, zaten hiç bir zaman olmayan kadar trafik birikmesi oldu o ayrı sıkıntı. atmler kilitlendi para kalmadı, bu pahalılıkta ilk defa böyle yoğ6nluğua denk geldim bu bayram.

Siz neler yaşadınız?

Dırım dırım dırım dıss 🤪 #aynadakiajan #aynadakiajansoruyor
Bayram'da niye kıtlık var gibi böyle şeyler yaşadık ya sizler neler yaşadınız?
Cevapla