Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Enflasyonu Şubat- Mart aylarında kontrol altına alacağız" dedi. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

E

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ekonomi gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Son dönemde ortaya çıkan hayat pahalılığının farkında olduklarını söyleyen Erdoğan, "İnsanlarımızın alım güçleri belki yüksek enflasyon sebebiyle bir miktar düştü. Kimseyi işsiz, aç, açıkta bırakmadık. İnşallah önümüzdeki Şubat-Mart aylarıyla birlikte enflasyonu da kontrol altına almış olarak yolumuza devam edeceğiz" dedi.

Bu konuda sizin fikriniz nedir?

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Enflasyonu Şubat- Mart aylarında kontrol altına alacağız dedi. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Enflasyonu Şubat- Mart aylarında kontrol altına alacağız" dedi. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla