Bu sene Survivor All Starın şampiyonu Nisa oldu, sizce hak etti mi?

Bence sonuna kadar hak etti. Tamam performansı iyi değildi ama karakter olarak gayet iyi bir insan bana göre kendisi. Ayrıca son zamanlarda erkeklere karşı yarıştığı için performansının düşmesi normal çünkü adamlar fark atarak geliyordu parkurda. o yüzden helal olsun kıza iyi mücadele etti. Sonunda bir kadın Şampiyon oldu çok mutluyum 🥳🥳🤩🤩

Bu sene Survivor All Starın şampiyonu Nisa oldu, sizce hak etti mi?
Hak etti
Hak etmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar birçok kişi Nisanın şampiyonluğu hak etmediğini söylemiş. Hepinize toptan bir cevap veriyim. Evet Nisanın performansı iyi değildi. Hatta Ademin performansı çok daha iyiydi çünkü Ademin karşısında son günlerde güçlü rakip kalmamıştı ve Nisa sürekli erkeklerle oyuna çıktı. Erkeklerde parkurda daha iyi olduğu için kazandı. O yüzden performansı düştü. Ayrıca acun kendisi açıkladı Nisa bu zamana kadar girdiği tüm potalarda birinci olmuş. O yüzden daha fazla konuşmaya gerek yok bence.
Bu sene Survivor All Starın şampiyonu Nisa oldu, sizce hak etti mi?
Cevapla