Adana da yaşıyorum buraya tayinle geldim başka bir ilden şimdiden hava bana çok basık ve sıcak gelmeye başladı?

Geceleri uyuyamıyorum bile 3-4 saat zor uyuyorum 3 saatlik uyku ile işe gidiyorum klima açıyorum o da çarpıyor kulaklarım filan çınlıyor nasıl alışacağım bu basık ve nemli havaya bilmiyorum esmiyor da
Adana da yaşıyorum buraya tayinle geldim başka bir ilden şimdiden hava bana çok basık ve sıcak gelmeye başladı?
Cevapla