Anayasa İnsan Hakları Mahkemesi Türkiye'nin oturum izni verip geri gönderdiği her sığınmacı için 12.500 Euro tazminat ödeyeceğini duyurdu.
Bu sığınmacılar ömür boyu ülkemizde mi kalacak ya 😒

Anayasa İnsan Hakları Mahkemesi Türkiye'nin oturum izni verip geri gönderdiği her sığınmacı için 12.500 Euro tazminat ödeyeceğini duyurdu.
Bu sığınmacılar ömür boyu ülkemizde mi kalacak ya 😒

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Muhtemelen artık burası onların ülkesi, çünkü o kadar pişkin ve gevşek insanlar ki. Kovsan bile gitmezler.
Seve seve gitmeyen s.. s.. gider kardeşim
Olacağı o
Bence iç savaş çıksın, şu suriyelileri millet göndersin
İzni verenler, izni verenlere oy verenler.. vs bunun cezasını kendileri ödemeli.
Şaka mı ya İngiltere niye gönderiyor kimse bişey diyemiyor
Oturum izni verenlerin...
Mk zorla bize yıkacaklar.
artık defolsalar
Laftan anlamıyor ki 😒
Galiba
Kalcak tabi başka nolacak ki
Anlaşma varsa ödetirler abi
Yandık mkkk