Birde ilerleyen yıllarda çevik bir i içeriden çıkarabilir miyiz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılhangi irtica lan keko? bu devlet cumhuriyettir ve halkın kendi kendini yönetmesidir kamu gücünü kullanarak anayasal devlet şeklini, yapısındaki hukuk ve demokrasini sekteye uğratamazsın 28 şubatçılar Türk milleti adına Türk yargısı tarafından yargılandı ve anayasal düzeni ve kamu gücünü kötüye kullanmaktan cezalarını aldılar..1961 den beri bu ülkenin demokrasisine yapılan darbeler yüzünden ne endustriyel teknolojimiz gelişti ne demokrasimiz ne hukuk düzenimiz... madem bu tür askeri bürokrasiyi savunuyorsunuz cumhuriyetçilik oynamayacaksınız o zaman.. gerçi bu laflarım sana değil sen heykel önünde statükocu eğitimle zehirlenmiş bir amelenin tekisin kendini herzaman halkın üstünde gören herzaman halkın sadece asker ve çocuk doğurmaktan başka bir görevi olmadığını söyleyenlerin tasmalı manevi ve maddi köpeklersiniz... ama devriniz bitti. irticaymış? lafa bak sanki bu topraklarda islam refah partisiyle geldi.. ulan bu topraklarda yaşı 1000 yıla yaklaşsan camiler var bu topraklar adı üstünde fetih edilmiş yani gayri müslimlerden alınmış Türk yurdu haline gelmiş topraklar.. refah partisi hiç olmasaydıda bu millet müslümandı ve herzaman öyle kalacak.. tabi Türkçe konuşanlardan bahsetmiyorum dumlupınarda şehit ve gazi olan dedemin babası ve amcasından biliyoruz biz kimin ne olduğunu 1923 deki mübadelede nasıl kendilerini Türk gibi gösteren sonra soyadı kanununda Türkoğlu Türksoy gbi soy adlarını alan rum dönmelerini çok iyi biliyoruz.. kendilerine kemalist ismini verdiklerinide..
038 Yorumla- +1 yıl
Siz kimsiniz ya. Al sizin zihniyetiniz ülkeyi ne hale getirdi. Alım gücü yerlerde. O beğendiğiniz eski Türkiye de biz daha iyi yaşıyorduk.
Cevap sahibi+1 yılsiz? sen kimsin lan keko kendini kategoriye sokuyorsun? bundan 89-90 yıl önce deden ninen İstanbul'a Ankara'ya sokulmuyordu şalvarlı diye çoban... sen kimin peşinden gittiğinin farkında bile değilsin cahilsin ve hiçbirşeyden haberin yok... bu ülke de alım gücü zaten herzaman düşüktü.. bu ülkenin kronik enflasyon sorunu herzaman vardı.. bu ülkede 1930larda içten yanmalı motorlar gaz türbünli motorlaricat edilirken halka şapka taktırıldı... mikro işlemciler 1971 de icat edilirken askeri muhtura yayınladı 1971 de..90larda web teknolojisi icat edilirken 28 şubatçılar çıktı.. sen ne yaptın ki bugüne kadar kanada gibi 50 bin dolarlık insan olacaksın? alım gücümüz yüksekmiş ha? sen daha hayatında tek haneli enflasyonu 2004-2015 yılında gördün herzaman bu ülke %100lerin üzerinde eflasyonla yaşadı.. ne konuşuyorsun sen daha iyi yaşıyormuş sanki biz başka ülkede yaşadık.. youtubercısı tiwitçisi ne diyorsa onu ezberlemiş onu söylüyor
- +1 yıl
1980 lerde biz darbeye rağmen yüzde 30 enflasyonu gördük kardeşim bugünnlere bak bakim kaç en az yüzde 155 . Birde 2004-2015 arası refah sahte refahfı Türkiye'ye dışarıdan sıcak para girdi onun parasını yedik. Birde üretime dayalı değil ranta dayalı ekonomik güttü reel iktidar şuanda o yanlış ekonomilerin çilesini çekiyoruz sen ve senin gibi comarlar anca böyle hakaret ederler çünkü doğru sözler sizin hoşunuza gitmez zorunuza gider.
- +1 yıl
Şuanda o yanlış ekonomik politikaların çilesini çekiyoruz ekonomimiz sağlam olsaydı şu zor günlerde bu kadar yıkıllmazdık eğer ranta dayalı değilde üretime dayalı ekonomik politikalar gütsydi iktidar bu günleri yaşamazdık
Cevap sahibi+1 yılbak birşeyi okumadan sorgulamadan zehirlenmiş beyninin olduğunu biliyorum ama enflasyon rakamlarına bakarsan gerçekleri göreceksin bu ülkede tek haneli enflasyon rakamınını 2004 den 2015 e kadar gördün..80lerde enflasyon yoktu aksine hiperneflasyon vardı ve bugün ki gibi global emtia hammadde ve enerjiden kaynaklı değil üretimden arz sorunundan kaynaklıdır...
tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye%27de_enflasyon
sıcak para gelmiş ülke ekonomisi büyümüş ha? o zaman arjantin niye büyümüyor dünyanın en çok dolaylı sermayesi alan ülkesi arjantindir? sadece imf den aldığı sıcak para 450 milyar doların üzerindendir... bu işler sıcak parayla olmuyor rant ekonomisi dediğin stükocu işte senin peşinden koştuğun askerler kurdu bu ülke de devlet kitlerinde o dönemler geride kaldı.. sen bu ülkede ev sahibi olmuş araba sahibi olmuş insanları son 20 yılda gördün... ülkenin %25inin konutu varken bugün %60nın var.. dün 20 milyon şahşi araba varken bugün 52milyon kamu dışı araç var... dün bddk ya gir mevduatlarda anca 10 milyar dolar varken bugün sadece 200 milyar dolar döviz mevduatı var... ne konuşuyorsun sen rantçılığın monopolün kralı darbeciler zamanında oldu... sonra Atatürk ismini verdiler caddelere havaalanlarına halkın parasını demokrasisini gasp edip... neyse zaten senin peşinden koştuğun zihniyet bitti 1944deki woods kanunlarını kabul eden Türkiyeyi amerikan uydusu yapan o paşalar yok artık.. Türk milletinin paşası oldular..
Cevap sahibi+1 yılBorder_Line lan köpek o zaman askeri darbeciyi nasıl savunuyorsun? cumhuriyet ve laiklik bu ülkenin kamu gücünü ele geçirmiş askerlerin mi sanıyorsun? rum dönmelerinin amacı bu ülkedeki Türk egemenliğini bitirmektir.. bana maval okuma lan keko... bu topraklarda gayrimüslimlere asıl biz koruduk dünya onları kılıçtan geçirirken sovyet bayrağı koymuş bir de dünyada fasülyeden kalmış ideolojye özenmiş sen ırkçılığın faşistliğinin kralını o sovyetlerde görürüsün.. önce temel kavramları öğrenin.. ezbelerinizle gelmeyin...
Cevap sahibi+1 yıl@Border_Line sen önce kırımdaki Türklerin sibiryaya sürülmesinden tren yollarında kurşunlanmasından haber ver sovyetlerin öldürdüğü 1 milyon Türkün hesabını verde sonra bana insanlık öğret!! o kanlı bayrağa özenmiş kişi en son bana insanlığı öğretecek kişidir.. asıl faşist senin zihniyetindir benim atalarım faşist olsaydı sadece benim gibi Türkler yaşardı bu topraklarda
Cevap sahibi+1 yılayriyetten aleviler bu ülkenin asli unsurudur soyları Türkmendir ve senin gibi solcu kisvesi altında alevileri ötekişetiremesiniz sapık ve insanlıkdışı o sosyalist zehiriniz alevi vatandaşlara da işlemez Türk çocuklarına ezberlediğin propaganların işe yaramamasının üzerinden 40 yıl geçti sen hala amerikan ağzıyla burada propaganda yapıyorsun.. onlar eskidendi.. yemiyor bu millet..
- +1 yıl
Akp li gizli üye sıfatıyla yazan kardeşim Atatürk sana göre diktatör muydu sen ona da diktatör dersin şimdi
Cevap sahibi+1 yılyavrucum sen ne zırvalıyorsun? hangi hayal dünyasında yaşıyorsun? kimin tavuğuna kış denilmiş? evet özgür ve yaşam tarzları nasıl olursa olsun öyle yaşamak istiyorlarsa öyle yaşarlar ama senin sovyet sosyalist insanlıkdışı zihniyetinde değil evet laik ve cumhuriyette yaşayacaklar bu cumhuriyet biz kurduk senin gibi modası geçmiş sovyet artıkları değil... bizim ülkemizde biz nasıl yaşayacağımızı iyi biliyoruz senin bize öğretmeye ne haddin yeter ne gücün ne ilmin kaybol ezberlemiş birkaç şey papağan gibi tekrarlıyor burada...
- +1 yıl
Birde bugün paran pul olmuş sadece dolar karşısında da değil leva karşısında bile yakında İran gibi Suriye gibi olursak ne olacak onu bunu geçtim her şey çok pahalı halkın alım gücü yerlerde diğer sneleri sktr et bu seneye bak neden eskilerle kendini avutuon ki bana göre eskiler bu dönemden de kat kat daha iyiydi 90 ları kötülerr sizin zihniyetiniz 90 lar bile bu dönemden kat ve kat daha iyiydi ona eminim bizzat 90 lari yaşadım zaten
- +1 yıl
Ben sovyetleri savunmuyorum bana Sovyetlerin savunuorsun deme ben anti komünisttim ben karma ekonomi yi savunuyorum
Cevap sahibi+1 yılAtatürk senin peşine takıldığın rum dönmelerinin gibi ne din düşmanıydı ne de diktatördür Türk milletinin egemenliğini sağlamış başkomutanımızdır ne yorum yazan sovyet artığı gibi zihniyeti vardı ne de kemalist ismini verdikleri rum dönmeleir gibi Türk düşanıydı.. o Türkçü ve Türk milletinin dedemin babasının ve amcasının başkumandığını yapmış baş komutanımızdır bu ülkenin Türk çocukları kimin sahte atatürkçü kimin sahte dindar olduğunu çok iyi biliyor biz öyle tiwitlerden youtubelardan öğrenmedik kimin ne olduğunu yaşayarak direk hayattan öğrendik bu ülkenin sahadaki gerçeklerinden öğrendik...
- +1 yıl
Gizli üye MHP li misin kardeşim bana öyle geldi
Cevap sahibi+1 yıl@Border_Line sovyet artığı madımağı yakan propakötürlerin üzerinden yıllar geçti peki, başbağlar katliamını kim yaptı? orada silahla taranan kimdi? kim içkili mekana karışıyor bu ülkede binlerce içkili mekan var... alevi yurttaşlar bu ülkenin asli unsurudur senin bu zırvalarına kanacak aleviler yok bu ülkede bu ülkede aleviler ve sunniler aynı yolun aynı gönül bağının yolcusudur ve bu gönlün içinde senin sovyet izhniyetin yok.. boşuna uğraşma yani.
Cevap sahibi+1 yıl@Border_Line çünkü o insanlık dışı devlet dünyadaki en büyük katliamları yapan binlerce Türkü öldüren milyonlarcasına zorbalık yapan yaşadığı yerlerden süren Türk düşmanı bir devletti ve bu topraklarında asla yer bulamayacak o kanlı bayrak va sapık zihniyeti bugün pkk nın bile ideolojisi o sapık zorba zihniyetle ortak düşüncede... o yüzden sen bana insanlıkta bahsedecek son kişisin...
Cevap sahibi+1 yılademkaya benim ne olduğum hangi partiden olduğum anayasak temel hak ve özgürlüğümün eseridir dilediğim partiden olurum Türk devletinin Türk milletinin Türk bayrağının düşmanı olmadığı sürece... hele sovyet zihniyeti taşıyıp devletin cumhuriyet ve Türk egemenliğini yıkma girişimi olanların asli düşmanıyım!
- +1 yıl
Elbette ben buna karışamam ama kardeşim sizin zihniyetiniz diyor ki kadın şort giymesin okula gitmesin bu yanlış border bey in de zihniyeti yanlış ama senin zihniyetinin yanlışlarını örtmez biz diyoruz ki kadınlar şorttlarini giysinler sahillere insinler okullarına gitsinler öğrenimlerini gerçekleşstirsinler. Aydınlansınlar ama size kalsa evde kalsın sadece çocuğa baksın yemek yapsın olmaz ki böyle
Cevap sahibi+1 yıl@Border_Line Türk milleti neye saygı duyacağını neyi savunacağını iyi bilir burası Türkiye cumhuriyeti yani Türk vatanı anlamıdır ve buranın bu devletin kurumları vardır burası özendiğin sovyetler değil... asıl senin gibi azınlıklar Türk milletinin egemenliğini ve sonsuza kadar olan gücünü kabul etmeyi öğreneceksiniz
- +1 yıl
Sağcı kardeşim sizin zihniyetiniz de kadın şort giymesin okula gitmesin diyor onu ne yapacağız ben bunu yanlış buluyorum border yanlış yolda olabilir ama sizi aklamaz ki bu
- +1 yıl
Kadın okuluna da gitmeli şortunu giyip sahile de inmeli okula da gidip öğrenimi gerçekleştirmeli. Okuyup aydınlanmalı. Ama size kalsa sadece evde kalsın çocuğa baksın evi temizlesin evden dışarı çıkmasın evden çıkacakksa da çarşaf ile çıksın
Cevap sahibi+1 yılbak adem kaya yanlış biliyorsun kardeşim... bu topraklarda hatta dünyada ilk kadın örgütlenme anadoluda Türk egemenliğinde olmuştur adıda bacıyanı rumdur..1300lü yıllarda
www.cumhuriyet.com.tr/.../dunyadaki-ilk-kadin-orgutlenmesi-baciyan-i-rum-orgutu-1818938
dünyanın ilk kadın ortaokulu abdulhamit tarafından açılmıştır... Darülmuallimat kız öğretmen okulu açılmıştır 1870 yılında ve dünyada bu ilktir
tr.wikipedia.org/.../D%C3%A2r%C3%BClmuallim%C3%A2t
kimse şort giymesin veya kapansın gibi veya açılsn gibi bir şey demiyor evet bu ülkede zorla başörtüsünü açtırmaya çalışanlar gibi kapatmaya çalışanlarda aynı zihniyetin ürünüdür..
kimse kimsenin yaşam tarzına mudahale etme hakkı yoktur... zaten islamiyette de bu yoktur çünk benim dinim bana senin dinin sana anlayışına bağlıdır... herkes Allaha hesap verir kullara değil... bu ülkede asıl zorbalık mütedeyyin insanlara yapılmıştır.. herkes gibi üniversite sınavına girip kazandığı halde başörtüsüyle okuyamamıştır.. devlet memurluğundan atılmıştır... hayrünisa gülün bile protokolde sırf başı kapalı diye sıkmayan kamutanlar vardı bu ülkede... yani yanlış öğrenmişsin ve yanlış biliyorsun..
ona bakarsan laiklikten 3 kez askeri darbe yapmak mı? fransada hiç askeri darbe olmuş mu? dünyanın hangi laik ve demokratik cumhuriyetinde askeri darbe olmuş? kişilerin yaptıklarını kurumlara ve inançlara mahal edemezsiniz..
Cevap sahibi+1 yıl@Border_Line lan köpek benim ninelerin kastamonuda sırtında mermi taşıdı kadın kutsaldır bizim için kim kadın düşmanı? senmisin kadınları savunan? sen kimsin kadın haklarını vereceksin fasülyeden kalma ideoljinle mi? hangi kadın sovyetlerde özgürdü? hangi kadın sovyetlerde insan gibi yaşadı lan köpeğe bak? arap zihniyeti dedğin islamsa evet müslümanım ve gök tengri inancına niye geçeceğim? daha antropoloji ile sosyal kurum olan dinin farkını öğreneceksin adımda Türk ismi olan Hakandır bunuda bil... soysuz değiliz senin gibi..
- +1 yıl
Gök Tanrı da inancımız border İslam da öyle ikisini kıyas etmek doğru değildir
- +1 yıl
Adın hakan mı kardeşim memnun oldum öyleyse müthiş isim
Cevap sahibi+1 yılbiz bu topraklarda 1000 yıldır kimin zorba kimin sahtekar kimin faşist kimin soysuz olduğunu çok iyi biliyoruz zamanı gelince afganistandaki gibi amerikan işbirlikçileri nasıl uçaklara binip kaçtılar o sahte atatürkçülerde kadın hakları savunucu altında kadınları seks objesi meta yapanlarda... alevi yurttaşları kışkırtmaya çalışanlarda.. öz kardeşimiz Türkmen oldukları halde herkese gerekn cevabını alacak.. kim Türkmüş kim değilmiş görecek herkes... zaten bölgesel savaş çıkacak 2030 yılında sen hayatta kalırsan sen göreceksin kimin ne olduğunu az kaldı.. bu devletin büyüklüğünüde göreceksin o sovyet iti bayrağını ucuz insanlık kisveni hümanizm soslu köpekliğin kuratamayacak senin gibi azınlığı
- +1 yıl
2030 yılında neden savaş çıksın bu halk uyandı artık savaşa dur demesini bilir
Cevap sahibi+1 yıl2030 da bölgesel savaş çıkacak... doğuda 1inci dünya savaşından sonra gerçi 1821 de fransa, ingiltere çarlık rusyası Türklere tampon olsun diye çakma bir devlet kurdu ve ayaklandırdı sonra bilindiği gibi ingizler onlara batı anadoluyu işgal etme rolü verdi megali idali denir yunanistanda ama Türk milletinden tokatı yedi 1922 de... güneyde de yemen, filistin sina ve bağdattaki arapları sahte bir din olan vehabbilik ile ayaklandırdı Türkler dinden çıktı malları ve namusu helaldir fetvası verdiler arapları Türklere karşı kıştırttılar ve batı sermayesini o zaman endustri 2.0 devrimini yaptığı için seri üretimdeki mallarını üretmek ve dünyaya satmak için hammadde olan petrol ortadoğuda olduğu için Türklerden alınmalıdır diye 1inci dünya savaşı başlattı ve aldı..
Cevap sahibi+1 yıl. bu 1inci ortadoğu projesiydi şimdi 2inci ortadoğu projesinde endustri 4.0 in ihtiyaç duyduğu polikarbon ve metan hidrokarbon hammaddeler doğu akdeniz ve Türkiye mavi vatan doktrini ile libya ile deniz hukunun 74üncü maddesi gereği karşılıklı kta sahanlığını ilan etti ve doğu akdenizdeki hidrokarbonlardan benimde hakkım var dedi 1inci dünya savaşındaki gibi ittihat ve terakki gibi o günki endustri 2.0 i anlamayan s.. alak sürü yok bugün... ve bu yüzden yeniden eski kuklaları yunanistanı silahlandırıyorlar bu sefer araplar yerine kürtleri de ypg adı altında güneyde silahlandırıyorlar... Türkiye de bu yeni dünya düzenine karşı asya pasfiktede bu savaş olacaktır savunma sanayisini güçlendiriyor joak timleri kuruluyor aslında 2016 da nusaybinde.. şemdinlide hendek olaylarında denendi Türkiye ama burası ırak libya yemen suriye değil der gibi başlarına yıktı... ypg ye tırlarla silah veriliyor ve konvansiyonel harp eğitimi veriliyor..2025 yıllarında devlet statüsü kazandırılacak batıda yunanistan güneyde yog kukla devleti saldırıtılacak amaç ve plan bu bu savaşta 2030 yıllarında çıkacak ve Türkiye de gerekli cevabı verecek tarih tekerrürden ibarettir bu topraklarda selçukdaki babaili isyanlarından bu yana hep yapılır... umarım anlamışındır..
Cevap sahibi+1 yılişte o gün sahte Atatürkçüler sahte hümanist kisvesi yapanlar bu milletin bütün manevi değerlerine düşman olup 1000 yıldır Türk egemenliğini hazmedemeyenler de ayni nato amerikan işbirlikçileri bu topraklardan kaçacak yer arayacak çünkü Türk milletinin demir yumruğunu yiyecek olay bu...
- +1 yıl
Türkiyedd gözü var mı ypg nin oradan toprak almak istiyor mu
Cevap sahibi+1 yılyani ezberlediğiniz twitçinizin youtubercınızın sizleribu ülkeye düşman edenlerin propaganları gibi bir şey yok ortada.. bu ülkede en büyük Atatürk düşmanları Atatürkçüyüm diyenlerdir herzaman... mustafa kemalin itleri diyen hangi partiden di? bil bakalım?
Cevap sahibi+1 yılypg niye ismini almışlar? 1999 da adana anlaşması yaptık bugün ki esatın babasıyla orada eğer pkk bir örgütlenleneye giderse suriye rejimi mudahale edecekti güya ama bugün suriyede neden pkk ismi değil de ypg ismiyle var? çünkü Türkiyenin uluslarası hukuktan haklarını kullanmasınlar diye sonr işid diye terörist katiller çıkarttılar demografik yapıyı yıktılar sonra kobanide 2014 de tiyatro oynadılar neymiş deaşla işidle savaşan kahramanlar ilan ettiler sonra legalleştirdiler sonra silah verdiler dünyanın en büyük terörist organizasyonu olan pkkya ypg çakma ismi altında.. bu kadar tırlarca silah konvansiyonel harp eğitimi ırağa karşımı irana karşımı? yoksaesata karşımı? kime karşı bu kadar silahlandırıyor? yoksa arjantine mi karşı silahlandırıyor? tabi Türkiyeye karşı... bölgese savaşın çıkacağı yerde suriyedir zaten.. sonra yunanistan hazırlıyorlar şimdiden... eğer gene 1inci dünya savaşındaki gibi jeopolitiği okuyamazsan gene dumlupınar savaşını yapmak zorunda kalırsın
Cevap sahibi+1 yılo yüzden Türkten daha iyi Türkçe konuşan rum dönmelerinin peşinden gitme onların sahte gündem oluşması için yapılan zırvalarına inanma.. herzaman devletinin yanında ol devletine güven tabi kanında sorun yoksa... kanında soyunda bozukluk olan zaten sovyet bayrağı taşır.. Türk bayrağı taşımaz...
- +1 yıl
Ben şuanki CHP yi savunmuyorum ki ben Ümit Özdağ yi savunuyorum Özdağ defalarca sığınmacı tehdidine karşı Türkiye'yi uyarmış biri sınırlarrimizdan sürekli kaçak sığınmacıilar geçiyor ama hükümet buna çare üretemio sessz br işgal var kardeşim sizler neden buna ses çıkarmıyorrsunuz merak ediyorum
Cevap sahibi+1 yılsığınmacıları 2014 deki o gün meclisin 500 millet vekilinin 547 oyuyla ülkeye geçici koruma statüsü altında alınmıştır ogün ki meclisteki chp-akp-mhp-hdp oylarıyla alındı... ne demek hiçbir şey yapılmıyor? afrin operasyonu.. barış pınarları operasyonu, fırat kalkanı niye yapıldı? ülkeye daha fazla göç almasın diye.. üstelik daha düne kadar sınır taşı varken bugün 900 km hatta duvar örülmüştür... idlipte 3 milyondan fazla sığınmacı engellenmiştir.. doğu sınırlarımızda düne kadar kaçakçılık teröristlerin sızıp katırlarla doçkalar taşıyıp baskın yaptığı yerlerdi şimdide van ığdır sınırına duvar örülüyor... Türkiye birleşmiş milletlerden doğan haklar neticesinde bu geçici koruma statüsünde kabul etmiştir... bu insanlar ait oldukları yer olan suriyeye geri gönderilecek ama orada ülkenin yarısını ele geçirmiş terörist pkk/ypg... bir kısmı mevcut statüko olan esat rejimi var.. zaten Türkiye buna uğraşıyor... Türkiye defalarca güvenli bölge oluşturulup sığınmacıları o güvenli bölgeye transfer edelim dedi birleşmiş milletlerde söyledi.. suriyede sadece Türk güvenlik güçlerinin olduğu bölgelerde güvenlik sağlanıyor.. esat ve pkk zaten Türkiyedeki sığınmacıları istemiyır.. eğer öyle olsaydı afrina sıkışmış 3 milyon insan var onlar dönmüyor güvenlk endişesi varken Türkiyedekiler nasıl gitsin... ama suriyelilerin Türkmen kökenlileri ülkemizde kalabilir geri kalan arap ve kürtlerin geri dönüşü sağlanmalı ve Türkiye üçlü diplomasi le birleşmiş milletler ile birlikte yad a kıbrıstaki gibi garantörlük yaparak gönderilmeli... onunda zamanı gelecek..
Cevap sahibi+1 yıl550 milletvekili yanlış yazmışım
- 1 yıl
Kekondiyen o dilini senin cahil sg ak. Ampülcüsü
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
1Cevap
+1 yılBu adamlar Vatansever insanlardı. Yazık.
018 Yorumla- +1 yıl
İleride içeriden çıkarma şansımız var mı bunları haksız tutuklama dan
- +1 yıl
İsmail Hakkı Bey öldü. Çevik Bir sanırım hala içeride. İktidar değişince çıkabilirler
- +1 yıl
Sizde mi irtica ile mücadele ediyorsunuz onlar gibi
- +1 yıl
Ben mücadele etmiyorum nasıl mücadele edeceğim elime silah alıp sokağa mı çıkayım
- +1 yıl
Mücadele edecek olan siyasi iktidar şu anki siyasi iktidarın kendisi irticacı zaten
- +1 yıl
Yok söylemlerin ile mücadele edebilirsin. İnsanlara anlatarak
- +1 yıl
Ediyorum. Ama İslamcı iktidar değişmedikten sonra zor.
- +1 yıl
Müslüman değil misin
- +1 yıl
Müslümanım ama Sekülerim. Gericiliğe karşıyım. Ayrıca kapanmaya karşıyım. Arapça ezana da karşıyım ezan Türkçe okunmalıdır. Ayrıca Diyanet İşleri Başkanlığı ve Imam Hatipler kesinlikle kapatılmalıdır.
- +1 yıl
Diyanet olmazsa İslamı kim temsil edecek bence tarikatler kapansın diyanet kalsın sadece diyanet i belli bütçe verilsin bu bütçeyi geçerse ceza verilsin bu anayasa ile güvence altına alınsın bütçe sınırı yani
- +1 yıl
Birde cami sayıları azaltılsın talebe göre belirlensin her yere cami yapmanın anlamı yok dindarlık zaten çok az
- +1 yıl
İslamı temsil eden bir resmi kurum olamaz Türkiye İslam devleti değildir. Onun yerine bütün İnanç ve Mezhepleri Adil bir şekilde temsil edecek bir İnanç Bakanlığı kurulmalıdır.
- +1 yıl
Örneğin Diyanet kesinlikle Alevileri temsil etmiyor. Ama Alevilerin vergileri Diyanete gidiyor. O vergiler Camiye gidiyor Cemevine gitmiyor.
- +1 yıl
Diyanet herkesi ayırmayacak mesela kurban kesimi var fakirlere et dağıtacak bütçesi ile boş boş işlere girmeyecek mesela yurtdışına Kur'an kursu açma cami açma işine girmeyecek
- +1 yıl
Diyanet zaten devletin kontrolünde olacak bütün Kur'an kursları da öyle diyanet de çocuklara okutulan kitaplar da devlet kontrolünde olacak şeriatçıiliğı özendiren kitaplar yasaklanacak ve İslam'ın güzel manevi yönleri çocuklara aşılanacak tabi isteyen gönderecek çocuğunu
- +1 yıl
Dağıtılan kitaplar okullarda okutulan din kültürü ahlak bilgisi dersleri gibi olacak
- +1 yıl
Bütün İnançları temsil eden bir kurum olmalı. Sadece İslamı temsil eden bir kurum olmamalıdır
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer