Hükümet değişirse bu fiyatlar zamlar hep olmasa da biraz düşer mi sizce?

mesela nakit 290 bin tl param var ama araba almıyorum. çünkü adam 2006 model hondaya 240 bin yazmış o adama da bu parayı yedirmem bu düzene de hizmet etmem. sizce bu araç fiyatları felan düzelir mi yavaştan. Veya bu hükümet neden böyle şeylere müdahale etmiyor herkes istediğini yazıyor
Hükümet değişirse bu fiyatlar zamlar hep olmasa da biraz düşer mi sizce?
Cevapla