Allah rahmet eylesin özellikle 18 yaş altı intihar vakaları inanılmaz yükseldi bunun sorunu nedir bir araştırma yapmak lazım çok üzücü bir durum fakat gerçek işte ve bu gerçeğin hala önüne geçemiyoruz böyle giderse ilk öğretim ve lisede psikayatris ogrenmenler ders vermeli hala üzücü Allah ailesine sabır versin neden mücadele etmeyi sevmiyorlar bu yorumu okuyan belki bir kişi daha intihar etmeyi düşünüyorsa gel birlikte mücadele edelim seni hayatta tutmak için en büyük destekcim sensin aslında çünkü bende aynıyım 😢😢😢
Alın işte burada evlenmeden aynı evde yaşıyoruz diyolar onlara bile günahlarından bahsetmiyorsunuz evli erkeğin kendisine ev tuttuğunu dün bi kadın sordu altına yargılamak istemiyorum falan yazmışlar bu kadar her saniyesi haram olan bir şeye sonra ülkenin başına yağıyor taş, siz hak edenleri manevi olarak taşlamadığınız için.
Lan ben müslümanlardan bahsediyroum. Onlara zatrn inanıyoruz demiyor ki onların inanışında günah değil. Ama müslümanım diyip yapmak kişiliğinin olmaması demek.
Neden etti acaba. Dediğin gibi intiharlar son bulmayacak. Bununla birlikte diğer suçlar da devam edecek. Bazı şeylerin değişmesi lazım ama değişmiyor. Daha medyaya yansımayan neler vardır kim bilir?
ülke uçuruma gidiyor kimsenin burdan döndürmeye gücü yetmez en makulu bir şeklde ülkeden çıkmak ya da fazla israfa kaçmadan sakin ve tüm topluluklardan uzak durarak bencil bir yaşam sürmek
Kurtulmuş mu😅 güzel haber bu... Sakın kimse düşünmesin ne demek bende düşünüyorum, her şey insanlar için, yaradanın verdiği canı aromatik sadece onundur sizin isteğinize göre değil, sakın bunu düşünmeyin her şey geçer sabır lazım
Bence sende düşünüyorsun istiyorsun. Hadi itiraf et saklama hislerini😅 Te allam adam orada canına kıymış biz burada makara yapıyoruz Lafın gelişi zaten totom yemez o kadar yıkım yaşamadım daha doğrusu iradesiz değilim
Aromatik diye bir şey yok klavye işte😅 anlayiverin iyi ki yemiyor böyle yazanları görünce bende bir kişiyi daha kaybedeceğiz diye üzülüyorum nereden bileyim ama bu konu makara götürmez lütfen bunun şakasını bile yapmayin, normalde bu kadar gerçek de düşünmem ama ülkenin ve insanımızın hali ortada olduğu için olabilir gözüyle bakıyorum haliyle
Derin bir çıkmazda olduğum anlar bitirmek geliyor içimden ama bu bencillik olur azda olsa arkamda gözü yaşlı kimse bırakmak istemem onlarında yaşamı pek parlak değil çünkü
Herkes herşeyi Yaşar başına gelir geçer belki de sizden daha kötüsü bile yaşanmıştır ülke olarak ise toplu ölüm mü lazım o zaman, herşeyin bir yolu yordamı çözümü elbet vardır bu nedir ya. İnsanlar zaten hep iman İslam nedir bilmediği için bunlar düşünüluyor bu konuları açık açık konuşmayı sevmem ama zorla söyletiyorsunuz hemde ergen yaşta da değilsiniz görüldüğü kadarıyla, sizler bizler böyle düşünursek yeni nesil neler yapmaz
Çözümsüz vaka değilim yani öyle demiştin ya😅 Bu hayatı bu kaderi verirken de sormuyorlar sen acaba bu yükü taşıyabilirsin diye. Allah kimseye taşıyamayacağından fazla yük vermez deniyor ee bu adam taşıyamamış demek oluyor ki o zaman kişiye sorulması gerekiyor can vermeden önce sen bunun üstesinden gelebilir misin diye soruluyormu hayır. Neden kişi üstesinden gelemediği yazgıdan ötürü işgüzarlık oluyor bumu anlamıyorum bende