Cumhurbaskan Erdogan, Türk Hava Yollari'na ait uçaklarin gövdesinde, "Turkish Airlines" yerine "Türkiye Hava Yollar," ibaresinin kullanilacagini açikladi
Artık Turkish Airlines yerine Türkiye Hava Yolları ibaresi kullanılacak. Sizce gerekli mi?
Gemi ve gemiciklerindeki yabancı kelimeleri düzeltsin o önce 👍 Böyle saçma sapan şeylerle asıl mesele olan ekonomik krizi gündemde tutmamaya uğraşıyor. Asıl yapmaları gereken şey krize çözüm sürecini bir an önce başlatıp har vurup harman savuracaklari yerde tasarruf tedbirleri almalılar
Çok mu önemliymiş yani türkçe yazması madem bu kadar milliyetçilik duygusu ile yanıp tutuşuyorlar türk lirasının dolar ve avro karşısında uğradığı hezimeti telafi etsinler edebiliyor ise yapamıyorlar böyle şeyler ile algı oluşturuyorlar.
Hazinedeki açığı kapatmak için para bastırmazdım mesela Suriyelileri ücret karşılığı ülkeden gönderir pasaportlarını bütün haklarını iptal etme karşılığında ülkesine gönderirdim. İhracatta kur farkına göre fiyat ile ürün ihrac ederdim. 1 dolar=17.25 1 avro=17.96 Ülkede çalışır durumda iken kullanılmayan enerji kaynaklarını aktif eder. Nükleer enerji santrali yerine güneş enerjisi ve yel değirmeni projesine ağırlık verirdim. Saray masrafları ile bunu yapmak mümkün
Bence yerinde bir karar, ben Türkiyeliyim, türk ırkına mensup değilim mesela, ama kendimi Türkiyeli hissediyorum. Irkların yüceltilmesini yanlış buluyorum.
Milliyetçilik adına güzel bir hareket ama globalleşme adına ise olumsuz bir hareket artıları eksileri iyi değerlendirmek lazım. Fakat bu hükumette ben bu potansiyel gormuyorum
Pompacı Tayyip iş başında baktı oylar başı tuttu o da neden milliyetçilik aptallığı varken bu halkın keriz noktası olarak oynamayim ki dedi her zamanki gibi...