
Geçmişte benzin kuyrukları uzaydan görünüyordu
Uzaydan benzin kuyrkları görülebiiliyordu, Onedio

eskiden araba azdı yakıt azdı kuyruk ve para vardı. şimdi araba fazla , yakıt fazla para yok kuyrukta yok. Kuyruğu farklı mecralara yönlendirdiler. yağ, şeker, un, vs vs. eskiden paranın alım gücü vardı, şimdi bi b0ka yaramayan bi paramız var. 32 li kenef kağıdı 100 tl olmuş, şeker 5 kg 100 tl olmuş ona bakmıyorda kalkmış benzin vardı yoktu kavgası yapıyor. abi Allah aşkına okumuş, bilgili, kültürü yüksek insanları vekil yapın bune mk.
Evet şimdide fakir iyice fakir oldu zengin iyice zenginleşti.2 bin liraya ancak ful benzin doluyor. Zaten herkes bu parayı bulup nasıl kuyruk oluştursun.
çin seddi de uzaydan görünüyodu zaten ama patladı
Şaka mısınız bakanım
Cevap
17Cevap
Doğru değil
Benzin kuyruguymus. Bunlara inanan ergenlere sasiriyorum. Sadece Kıbrıs harekati zamani. Amerika ambargo koymuş o gunlerde olmuş. Onun haricinde ben hic kuyruga girmedim. Hatta hastane kuyruklari diyorlar ya. Biz hastaneye giderdik evet sıra zor geliyordu ama o gün tedavi olup ilac aliyorduk. Simdi 21 gün evde sıra bekliyorum. Babam gecen gün sıra aldi 20 gün sonraya, bekleyemedi özele parayla tedavi oldu. Biz bunlardan önce insan gibi yasiyorduk. Simdi sefalet cekiyoruz.
Adam haklı eskiden para vardı benzin alıyorduk şimdi araba garajda yatıyor doğal olarak kuyrukta olmuyor.
Bizim gelişmemiz gerekirken kuyrukları bitirmemiz gerekirken neden 30-40 sene öncesini yaşıyoruz şimdi peki
Uzaya ne zaman çıkmış acaba. Hiç güleceğim yok. En sonunda RTÜK'ten yedirecek engeli o olacak.
Doğru değil.. ne benzini ne motorini? Bunlar gelmeden önce araba var mı idi ki?
millette teşekkür geçiyorlar, müstahak bu halka bu seçimde bende oyumu vericem :D
Şimdi kuyruk yok çünkü kimsenin almaya gücü yok demek ki
Ulan sizden önce huzur vardı, yaşama sevinci vardı, kardeşlik vardı. Siz geldiniz ülke delik deşik oldu.. Bi de utanmadan haysiyetsizce bunları nasıl söylersiniz? Siz insan olamazsınız.. Allah belanızı verecek bekleyin..
Simdi de benzin kuyruğu var.. o zamandan beri ilerleme olmadi mi
Amerikadan ambargo yemiş ama Kıbrısi işgalden kurtarmislar o kuyruk bu kuyruk değil
E şimdide ordan girunuyi değişen ne demek ki hiç ilerleme olmamış
Evet benzin kuyruğu vardı ama rahatça ala biliyorduk paramız yetiyordu... Sizin Allah belanızı versin.
En azından insanlar benzin alabiliyordu ozaman parası vardı cebinde şimdi benzin bol para yok
cin seddi bile gorunmuyor ama olabilir
Şu kafayı yaşamak için neler vermezdim.
Doğru ( uzayliyim)
Dogruidir
Ya bi s. gitsin ya :D
Çaldıklarımıza bakmayın eskiye bakın diyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?