Cem Küçük: "İnşallah doktor ile inşaat işçisi aynı maaşı alacak, eşitlik olacak." dedi. Sizce iyi mi yoksa kötü mü olur?

Cem Küçük: İnşallah doktor ile inşaat işçisi aynı maaşı alacak, eşitlik olacak. dedi. Sizce iyi mi yoksa kötü mü olur?
Cem Küçük Habertürk yayınında "Ben küçükken İsveç'te inşaat işçisinin doktordan fazla kazandığını duyardım, inşallah burada da işçi ve doktor maaşları o seviyeye gelecek eşitlik olacak." dedi.
Cem Küçük: "İnşallah doktor ile inşaat işçisi aynı maaşı alacak, eşitlik olacak." dedi. Sizce iyi mi yoksa kötü mü olur?
Cevapla