sizce hangisi daha fazla alır
Mimar
Doktor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer kendi ofisini açıp mimar olursan doktorlardan daha fazla alıyorsun teyzem d oktor allaha şükür 6bin civarı alıyor ama ne zaman memnunmusun desem o kadar 6 yıl tıp okudum üstüne 4 yıllık uzmanlık okudum inşaat işiyle uğraşanların çoğu benden daha çok alıyor diyor sürekli bende inanmıyordum tabii yani o kadar yıl okudu beni bir gün mimarlık ofisine götürdü mimar bildiğin 10 bin- 15bin civarı kazanıyorum dedi. Ben istisna falandır diye düşündüm başka mimarlık ofisine götürdü oradaki mimar çocukluk arkadaşıydı 8bin civarı kazanıyorum demişti ben şok olmuştum
Mimar cevresi varsa kazanir yoks ahavasini alir. Doktorun maasi her ay basinda tikir tikir gelir alir keyfine bakar.
bende bir nevi mimarlik takiliyorum kafani kullanirsan dokroda pilot da yaninda nal toplar.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar