Erdoğan: Bana saldırmak Türkiye’ye saldırmaktır , dedi ne düşünüyorsunuz?

Erdoğan: Bana saldırmak Türkiye’ye saldırmaktır , dedi ne düşünüyorsunuz?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, “Dünyada her kim bu kardeşinize saldırıyorsa aslında Türkiye’ye saldırıyor demektir. Dünyada her kim AK Partiyi ve Cumhur İttifakı’nı kötülüyorsa aslında Türkiye’yi hedef alıyor demektir” dedi.

ne düşünüyorsunuz?

https://kronos35.news/tr/erdogan-bana-saldirmak-turkiyeye-saldirmaktir/
Erdoğan: Bana saldırmak Türkiye’ye saldırmaktır , dedi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla