
ne düşünüyorsunuz?
https://kronos35.news/tr/erdogan-bana-saldirmak-turkiyeye-saldirmaktir/

Devlet ayrı ülkeyi yöneten ayrı. Tamam makamın var cumhur baskanisin senin yaptıklarını sevmeyen okadar çok insan varki 20 yılda ülkeyi getirdigin durum ortada ekonomi ortada. Senin oartinide sevmeeyn çok insan var partideki yolsuzluklar ortada sonuç olarak bunları sevemmek eleştirerek söylemek saldırı ise bu ülkeye değil şahsına ve partiye yapilan eylemdir.
Cevap
12Cevap
İyi liderler bir sistem kurar devlet o kişi olmadan devam eder kötü liderler ben gidersem devlet gider kafası yaşar.
Bu tavuk iyice kendini buğday ambarında görmeye başladı
Hoş memlekette buğdayda kalmadı ya🤦♂️😂
Dünya için haklı, dünyada Türkiye demek Erduvan demek. Türkiye içerisinde geçerli değil
Koru*malar olma*sa ne*yse d*e koru*malar va*r. Ak*ıllı dur*unuz m*ill*et sa*ndığa kad*ar akıl*lı duru*nuz. Ki*mse kim*seyi sev*mek zoru*nda değ*il.
Ne alaka ya Türkiye misin sen olmasan da Türkiye var olur
türkiyeyi arap çöplüğüne çeviren bu abimiz değilmiş gibi sanki bol keseden konuşuyor
Düşünmüyorum artık, mutluyum.
İyiden iyiye tozuttu adam.
Urla Belediyesi Neden Kayyum Atandı Sensin
Seni umursayan kim , bi an önce gelse şu secimler
Haksız
umrumda degil su haldeyken defolup gitsinler
Yav he he.
Ay g**tüm
İnş ölür kurtuluruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?