Hekimi bıçaklayan kişi, "Cami yaptırtmış kadar sevap kazandım" dedi! Sizce neden böyle oluyor?

Hekimi bıçaklayan kişi, Cami yaptırtmış kadar sevap kazandım dedi! Sizce neden böyle oluyor?
İstanbul’da devlet hastanesinde bir hekim bıçaklandı. Bir süredir hekimi tehdit ettiği öne sürülen kişi, bugün bahçede yakaladığı hekime bıçakla saldırdı. Bıçaklanan hekimin vücudunda kesikler oluştu. Görgü tanıklarının söylediğine göre ekip otosuna bindirilen bıçaklı kişi 'O adamı öldürmek, cami yaptırmaktan daha sevap, cami yaptırtmış kadar sevap kazandım' dedi.
https://www.medyablok.org/haber/hastane-personeli-aylardir-tehdit-ettigi-hekimi-bicakladi-10441
Hekimi bıçaklayan kişi, "Cami yaptırtmış kadar sevap kazandım" dedi! Sizce neden böyle oluyor?
Cevapla