
https://www.sondakika.com/dunya/haber-kanguru-saldirisina-ugrayan-adam-zor-kurtuldu-o-14985606/

Valla memlekette dal t*şak meydanda güneşleneni, sahilde sevişeni, sokak ortasında kendisini yakanı, millete deli danalar gibi saldıran sokak köpeklerini, olur olmadık yerlerde g*tümüzü çeken mültecileri ( evet cinsiyet ayırt etmeksizin çekiyorlar, şaşırmayınız), trafikte sinyal vermek nedir, takip mesafesi nedir, kavşakta geçiş önceliği kimindir bilmeyeni, hatta ve hatta arabamın tavanına çıkıp güneşlenmeye çalışan çocukları bile gördükten sonra.. Bunca şeyi gördükten sonra güzel kardeşim, bu simülasyonda bari kanguru görmeyelim artık. Ama eminim gelirler, onları da görürüz. Basit bir güncellemeye bakar.
Çok güzel hayvanlardır. Bunların yabani ortamda olanları var. İyice ormanın diplerinde aranmaz ulusal parklar ya da toplumsal hayata adapte olanlarıyla vakit geçirmek tercih edilmelidir
bi insan bak insan diyorum İNSAN kanguruyla bunu yaşayacak duruma nasıl geliyor anlamak güç. hayvanların doğal alanlarına ev kurarsanız yerleşirseniz ve hayvanla yaşamayı bilmezseniz böyle şeyler daha çok olur
sadece ekrandan gördüm.
İlk defa gordum
Teşekkürler 🤗
Cevap
5Cevap
Ayı saldırısına ugrayani duydum da, kanguruyu ilk defa duyuyorum
Ohh iyi olmuş Adamın yaralandığı Gebertseymis keşke kanguru Sen hayvana bulasirsan tabi saldırır Suç adam da Şimdi burada gelip de Hayvana suç bulanlar bi boş yapmasınlar
Sasalı doğal yaşam parkında gördüm. Uzaktan öyle bir baktım. Olaydaki gibi yakın mesafe görsem, kalbim filan durabilir.
Kangurular acayip dövüşür belgeselini izlemiştim. İnsan gibi dövüşüyorlar 😂
Çokiyi dövüşüyolar kavgada alacaksın yanına iki tane😃
Kanguru ile karşılaşan kaçmalı
Avustralya'da sıradan bir gün 😃
Avustralyada siradan bir gun hahha
He bizim köy kangurularıyla meşhur
Görmedim
Evet, hayvanat bahçesinde görmüşdüm
Görmedim
Çok komik ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?