Tepki şöyle 😀Cumhurbaşkanı Erdoğan biz zam üstüne zam yapıyoruz aç sefil dolaşıyorlar yinede alkol sigara almaktan vazgeçmiyorlar dedi zamlara devam edeceğiz diye de ekleme yaptı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cumhurbaşkanı Erdoğan, dan arka arkaya gelen alkol ve sigara zamlarına tepki?
nereden biliyor aç olduğumuzu onun seçmeni aç bir kere çalana çırpana ihaleyle zengin olana sözüm yok :D o son dubleyi içmeyecektiniz demesin bu yaştan sonra sürünmek ardından gıylanmakda zor iş yani az kaldı 1 sene daha bekleriz bulut reyis keskin sirke küpüne zarar enseni görürüz yarın
alkolle bitmiyor ki mezesi var bunun içmediği için bilmiyor kerata bi alkol zamlı değil ki mandıra manav çarşı giyim her şey zamlı baş çom eğlenir bizimle :D
Hadi bunlar sağlığa zararlı diye zam yapıyorsunuz, temel gıda ürünleri neden uçmuş durumda? Geçen sene aldığım 20 liralık karpuz neden şu an 150-200 lira?
Bizim oğlan ironi yapmış aklı sıra 😀😀sigaradan alkolden aldığı vergiyi nerden alıyormuş acaba seve seve bekliyor vergileri ne sağlığı hikaye halkının sağlığını dusunen adam virüsler hastalıklar varken turizm sezonu geldi diye normalleşme yapmazdı erkenden😀
az önce haberlerde gördüm evt bu tutumu hiç hoş değil bırakın insanlar kendını zehırlıyorsa zehırlesin , zaten bu kadar fazla tuketılıyor dıye böyle yuksek vergıleri uygukuyorlar
Tum dünya krizde diye biz kötü durumda olmak zorunda değiliz neden uretim bitti once bunu sorgulamak lazm en azindan yabancılar genelde dışa bağımlı değil aç gozlu satıcılar var yok demedim ama onların var olma sebebi de karşılaştıkları yuksek vergiler elektrik su gaz giderler ve onlara karşı denetimlerin gevşek olması katı ceza verilmemesi