Yarın seçim olsa kime oy verirsiniz ve tercihiniz neden o kişi olur?

Ahmet Davutoğlu ve Ali Babacan için ayrı şık koyamadım bitti. Bu sorunun süper soru olmasını ve vitrinde kalmasını çok isterim. Umarım olur. Belki bu bir fikir verebilir. Ben kendi soruma oy veremeyeceğim için fikrimi söyleyeyim oyum Mansur Yavaş'a olacak eğer aday olursa olmazsa Ümit Özdağ olacak. Sebebi de sığınmacı sorunu, liyakatsizlik, yap işlet devretlerin son bulması, ekonomik kriz ve adamın iç güvenlik konularında uzman olması. Milliyetçi Atatürkçü çizgide olduğunu düşünmem.
Recep Tayyip Erdoğan
Ekrem İmamoğlu
Mansur Yavaş
Kemal Kılıçdaroğlu
Ümit Özdağ
Meral Akşener
Ahmet Davutoğlu ve Ali Babacan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum süper soru seçilmiş. Bir güncelleyeyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Şu türban/şulebaş/devehörgücü türbanla ilgili mağduriyet yaşandığını iddia eden tiplerle ne zaman konuştuysam örnek bir olay gösterecekleri zaman hiçbirisi kendisinin bizzat yaşadığı bir mağduriyeti anlatmıyor hep bir arkadaşının, akrabasının, komşusunun başına geldiğini iddia ettiği olayları anlatıyor. Erdoğandan önce milletin inancına bu kadar müdahale edilmiş olsaydı 85 milyonun da anası, babası bunları doğrudan yaşardı ve benim anneme babama dedeme nineme bunu yaptılar diye anlatırdı.
Yarın seçim olsa kime oy verirsiniz ve tercihiniz neden o kişi olur?
Cevapla