Türkiye, İsveç ve Finlandiya'ya NATO için evet oyu vermeli mi?

İsveç ve Fillandiya Natoya alınmalı mı? Evet ise neden? Hayır ise neden?

Benim düşüncem şudur ki, yıllarca taviz veren bir ülke olan güzel ülkemiz Türkiye taviz almadan elini güçlendirmeden kesinlikle evet oyu vermemeli, şu anki durum ile bu ülkelerin teröre olan açık desteği ile beraber Türk ve Türkiye düşmanlığı da göz ardı edilmemeli.
Evet vermeli
Hayır vermemeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye, İsveç ve Finlandiya'ya NATO için evet oyu vermeli mi?
Cevapla