Isvec ve finlandiyanin natoya girme kararina veto etmemiz hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Son zamanlarda duydugum en mantikli şey olabilir... alelen pkk ozgurluk savascisi olarak tanimlayip acikca destekleyen iki ulke... bu nato konusu konusulurken isvec de pkk bayraklari asildi... ve bu ulke nato muttefigi olucagiz birbirimizi destekleyecegiz savas olursa biz de giricez vs vs... olur...
Isvec ve finlandiyanin natoya girme kararina veto etmemiz hakkinda ne dusunuyorsunuz?
Cevapla