Büyük Kurtarıcıyı özlemle anarken onu çok arıyor musunuz?

Yurdumuzu emperyalizmden kurtardı. Düşmanı ülkeden attı. Türklere giydirilmek istenen "Ateşten Gömleği" yırtıp attı. Emperyalizmin geleneksel uşağı olan tarikatları, Kürtçüleri, Ermenistan hayalcilerini, Pontus artıklarını sonuna kadar tepeledi.

Ekonomide güçlü, dış siyasette dik ve onurlu, herkesin saygı duyduğu bir ülke yarattı.

Halk Ondan bunları istememişti.

Halka rağmen, halk için, halka hizmet düsturuyla hizmet etti. Cumhuriyeti kurdu. Eğitim, adalet, sağlık, bayındırlık, ulaştırma, laiklik, kadın haklarında öyle sağlam adımlar attı ki hala yıkamadık.

Ama sulandırdık. Kavramların içini boşalttık. yapılanları yokettik. Sattık. Azımsadık. Kişisel çıkar ve amaçlarımıza göre yonttuk. Ülkeyi uçurumun eşiğine getirdik. Şimdi yeniden diyoruz: Bir daha gelsen Samsundan, sarı saçlım mavi gözlüm...

Yahu ayıptır, günahtır! Adam bin kat zorluğu aşıp neler yapmış. Biz ne emanete sahip çıkmışız; ne de üstüne çivi çakmışız. Valla kalkıp gelse ben utanırım. Yüzüne bile bakamam.
Büyük Kurtarıcıyı özlemle anarken onu çok arıyor musunuz?
Cevapla