
https://www.mynet.com/cocuklari-cicek-yolladi-sandi-gercek-cok-farkli-cikti-imzaladigi-cicek-teslim-tutanagi-hayatini-karartti-110106956863

Çicek gönderilmemesinin işe yaradığı bir nokta, teşekkürler sevgilim.
Şaka bir yana gün içinde çok fazla şeye imza atıyoruz ama yine de imza attığım şeye mutlaka bakarım. (Teyze kadar mal varlığım olmamasına rağmen, beni dolandırsalar maks canımı alırlar)
Hiç bir kargo gelişinde imza atmıyorum.. Atmak mecbur olursa da sahte imza atıyorum.
Cevap
6Cevap
İmza atıyorum ama bildiğim yerlerden sipariş veriyorum
Kızlar Bir Adım Öne Alah ım korusun hepimizi kötülerden
Bende çiçek sepetinde sipariş verdim bal korktum şimdi
Atıyorum. Ama nr ile ilgili olduğu göxüküyor zaten bir anlık dalgınlık hayat karartabiliyor
Güzel ülkemde neler var
Annemde 50k dolandırıldı
Benim kargolarim komşuya geliyor bırakıp gidiyorlar
Bu nedenle neye imza attığımızı gözden geçirmemiz gerekiyor.
Ya çok üzüldüm al sana bi fobi faha işte teşekkürler
ben atmıyorum yerime evdekiler atıyo atılcaksa
Bizim başımıza gelmez umarım
Dolandiricilar iyice cileden cikti
doğal olarak atıyorum..
Atıyorum
Çok tedirgin oldum😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?