Türkiye'de alım gücünün ne hale geldiğini hepimiz biliyoruz. Resmi işsizlik oranları malum. İşin kötüsü her geçen gün dahada kötüye gidiyor durum. Bir çok kişi 2023 seçimlerini iple çekiyor. Peki sizin 2023 Cumhurbaşkanlığı seçiminden yana umudunuz var mı?
2023 Cumhurbaşkanlığı seçiminden yana umudunuz var mı?
evet benim biraz umudum var özellikle sokak kedisi diye birinin farklı illerde yaptığı sokak röportajlarında daha önce hükümete oy vermiş birçok kişinin ellerim kırılsaydı da vermeseydim gibi pişmanlık ifadelerini izledim zaten Süleyman Demirel'in de dediği gibi "Boş tencerenin deviremeyeceği hükümet yoktur."