Ben ak partiliyim muhafazakar biriyim, kız arkadaşım fanatik chp Li komünist. Olur muyuz?

Ben ak partiliyim muhafazakar biriyim, kız arkadaşım fanatik chp Li komünist. Olur muyuz? Ve bana şakasına indireceğiz tayyibi diyor, gicik ediyor beni sağci olduğum icin. Bide şakasına aldım ak partili bitane yatakta CHP Li yapacağız artık diyor ve şaşırıyorum. Seviyorum hemde çok seviyorum ama kominst olduğu aklıma gelince de soğuyorum. Sizce olur muyuz?😔
Güncellemeler
+1 yıl
Seçim günü onu odaya kitle oy veremesin diyor bazılarınız. Ben ona kıyamam ki. 🤗☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biz çok güzel konuşuyoruz, tartışıyoruz. İkimizde fikirlerimizi söylüyoruz. Mesela oda CHP’yi çok eleştirir. Proje yok, icraat yok, hedef yok. Nasıl kanacaksın sen der. Bende ak partiyi eleştiriyorum. Göçmenleri göndermezse oy atmayacağım diye mesela.
Ben ak partiliyim muhafazakar biriyim, kız arkadaşım fanatik chp Li komünist. Olur muyuz?
Cevapla