
https://www.milliyet.com.tr/gundem/canli-yayinda-korkunc-olay-allahin-yanina-kavusmak-istiyorum-deyip-intihar-etti-6749949

Daha dünyayı tanıyamadan ait olmadığına kanaat getirmiş. Bir şeylere karar verebilmek için acayip küçük bir yaş. Bu yaşlarda işleri çok daha kolay yerine koyabilirsiniz. Aileler bu tip durumlarda çocuklarını yalnız bırakmamaları lazım. Ailelere çok iş düşüyor bu konuda. Ölüm sebebi aşırı anlamsız geldi ama belki ders niteliği taşır bu durum.
Allah a inanan insan kitabına da inanır ve kitabında kendini öldürmenin günah olduğunu söylüyor. Gerçekten inançlı biri olsa intihar etmek yerine Allah on emrettiği şekilde yaşardı
Daha, henüz cahil olgunlaşmamış
Daha, henüz toy
Daha, henüz ergen
Daha, en deli dolu yaşta..
Daha, daha diye liste uzayıp gider..
Ergenlik çağları çok tehlikeli yaşlardır..
Ailelere büyük sorumluluk düşüyor bu çağlarda
Görüş yazarken ocakta kahveyi taşırmakta cabası oldu.😊
Afiyet olsun 😊
Kimin ne yaşadığını bilemeyiz o yüzden yargılamak istemiyorum cennete ve cehenneme gideceğini de sadece Allah karar verir yani intihar etmek cehenneme gitmek demek değil bence bunu neden yaptığını kimse bilemez Allah affetsin ailesine sabır versin
Cevap
12Cevap
İnançlı bir insanın; Allah'a kavuşmak için intihar yolunu tercih etmemesi gerektiğini bilmesi gerek.. Psikolojik sorunları olabileceğini düşünüyorum.
Çünkü bu ülke artık şirazesi kaymış bir ülke oldu hiç bir şey doğru dürüst işlemiyor.. Mutlaka bu çocuğa cemaat yuvasında bir halt etmişlerdir sarıklı şeytan köpekleri..
Bunun akıl sağlığı bence pek iyi değil.
Aklı başında düzgün düşünen insan, yöntemin böyle bir şey olmadığını bilir
Psikolojik sorunlari var muhtemelen, allah bu ulkede yasayanlara sabir versin.
Kendi nedenini söylemiş zaten. Allah’a kavuşmak içinmiş.
Hiç kınamıyorum insanın ruh hali bozulunca herşeyi yapabilir Allah ailesine sabır versin
Rabbime kavuşmak istemiş tamam Rabbime bu kadar inanması güzel ama bilmiyormu kendini öldürmenin ne büyük günah olduğunu altında başka bir şey vardır bunun
Bi çocuğa ölen kişi cennete gitti cennet çok güzel bir yer Allah mükemmel vs vs derseniz ve bu dünyada sayılamayacak çok dert varken bilmiyorum belki böyle düşünmüştür
"Allah'ın verdiği canı sadece Allah alır" bu direk cehennemlik oldu şimdi.
Kafasız insan buna denir.
Öldükten sonra allahın olmadığını gördüğünde gelen pişmanlık hissi 😳
Allah bu kavuşmayı istiyor muydu acaba?
Yazık günah ağa be.
Cehenneme gidecek olması dışında sorun yok bence
Allah’ına kavuşmak istemiş…
Cehennem yolu gözüktü
İntihar eden cehennemlik oluyor
Haber yapmak için bilerek çocuğu ayarlamışlar
Bu nasıl ruh hastaligidir
Bence bahane. Baska sebepleri vardır
Cehennemi boyladı
canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?