Suriyeli Bir Tanıdık : Bizi kimsenin istemediğini biliyorum ama ben de napıcağımı bilmiyorum diyor ne düşünüyorsunuz?

Adamın dedikleri aynen şu.

-Suriye paralı askerlerle dolu, esad ruslarıda yanına almış hükümetin ve paranın gücünü kullanarak ülkeyi ele geçirdi, karşı çıkanı vuruyorlar, bir yerde ona karşı topluluk olsa binlerce sivili bombalıyorlar
diyorlar ki bırakıp kaçtılar, başlarda kaçmadık siz nasıl 15 temmuzda birlik oldunuz bizde öyle olduk ama sizin tanklarınız uçaklarınız sizi bombalamadı , bizim tanklarımız uçaklarımız bizi bombaladı, çok fazla insan öldü, bir sürü insanı göllere attılar, o yüksek seslerle bir araya gelen insanlardan ses çıkmadı herkes korkudan bir yerlere sığındı

Buna dur diyecek hükümette kimse yokmuydu diye sorunca;

bazılarını aileleriyle korkuttular, bazılarını öldürmekle tehdit ettiler, her şeye direnenleri de suikastle saldırdılar

Türk halkının artık bizi istemediğini biliyorum, ama ben kimsenin fotoğrafını çekmedim, onu afganların içindeki bazıları yapıyor ve kötü insanlar bizde de var sizde de var

evet burası sizin topraklarınız ve bize ait olmadığını biliyoruz, bu yüzden içimizde çoğumuz ucuz işçi olarak çalıştırılıyor ama yinede bir şey söyleyemiyoruz çünkü buraya sığınan biziz,

ama siz silahların gücünü anlamıyorsunuz, her yerde bombalar patlıyor ve kötü insanlar güçlü ülkeleri arkalarına alarak sizin hükümetinizi ele geçirirse sizinde başınıza gelir

Ülkenin ekonomik durumu etkilenme olayına da , ekonominizin kötü olmasının nedeni biz değiliz, biz tam tersine ayakta tutmasını sağlıyoruz ucuz işçi olarak sürekli çalıştırılıyoruz,
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar öfkenizi anlıyorum,
sizden tek ticam, bu gerçekler eşiğinde ve kendinize bahaneler oluşturmadan istemediğinizi belirtmeniz,
ben çok gıcık kapıyorum bu durumlara, istememe nedeniz ülkenizde göçmen görmek istemiyorsunuz, bahane olarak şunu bunu yapıyorlar gibi sahte nedenlere sığınarak kendinizi lütfen melek bir karakter ilan etmeyin ,
önce birinin ölümüne ya da işkence çekmesine vatani çıkarları göz önüne alarak sebep olduğunuzu kendinize ve çevrenize itiraf ederek yaşamalısınız.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir Avrupalı arkadaşın deyimiyle, sınırındaki ülkenin karışmasına izin vererek ve dünyayı uyandırmayarak en büyük hatayı çoktan yaptınız.
Suriyeli Bir Tanıdık : Bizi kimsenin istemediğini biliyorum ama ben de napıcağımı bilmiyorum diyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla