Gülşen bir gecede 400 bin TL alıyormuş hem de asgari ücretin 4250 TL olduğu güzel ülkemde. Ne düşünüyorsunuz?

Bu dünyada hak da adalet de yok biliyoruz da zaten, gelir düzeyleri arasında artık Everest dağının da ötesinde bir fark olması insanı gerçekten çileden çıkarıyor. Dünya ve insanlık için gece gündüz çalışan bilim insanları bile bu kadar kazanmazken Şarkıcı, influencer vb faydasız kişilerin bu kadar para kazanması ne kadar adil ne kadar mantıklı? Hem de asgari ücretin 4250 TL olduğu, gecesini gündüzüne katıp çalışan, afedersiniz çalışırken bi tarafından terler akan güzel ülkemin güzel insanlarının olduğu bir yerde. Anlaşılan o ki birileri birilerinin yerine de çalışırken kaymağı onları köle gibi çalıştıranlar yiyor. Artık bu kapitalist faydasız sistemin yerini adil bir sisteme bırakması şart tüm dünyada.
Gülşen bir gecede 400 bin TL alıyormuş hem de asgari ücretin 4250 TL olduğu güzel ülkemde. Ne düşünüyorsunuz?
Gülşen bir gecede 400 bin TL alıyormuş hem de asgari ücretin 4250 TL olduğu güzel ülkemde. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla