Gezi olayları yüzünden Osman Kavala'yı içerde tutan hükümet, Gezide bizde vardık, Biz hükümet istifa dedik ama?

Kavala bu istifa eylemine katılmıyordu. Güçleri yetiyorsa beni de içeri alsınlar dediği halde bu hükümet bu adama neden dokunamıyor? Kavaladan daha ağır cezası alması gerekirken neden Kavala içerde de Perinçek hâlâ dışarda? Diye soran Alpaslan Kuytul Hoca, sizce çok haklı bir soru sormamış mı?
Gezi olayları yüzünden Osman Kavala'yı içerde tutan hükümet, Gezide bizde vardık, Biz hükümet istifa dedik ama?
Cevapla