Ankara'da tayt koklayan sapık yakalandı! Sizce tayt mı yoksa eşofman mı daha rahat?

Ankarada tayt koklayan sapık yakalandı! Sizce tayt mı yoksa eşofman mı daha rahat?
Önceki gün Keçiören ilçesinde meydana gelen olayda Y. Ç., kuruması için 1'inci kattaki evin balkonuna astığı taytı bulamayınca binanın güvenlik kamerası görüntülerini inceledi. Görüntülerde, tanımadığı birinin 2 sandalyeyi üst üste koyup üzerine çıkarak taytı kokladıktan sonra uzaklaştığını gören Y. Ç., durumu ailesine bildirdi. Aile de polise şikayette bulundu. Polisin çalışmasıyla şüpheli yakalanıp gözaltına alındı. Aile, avukatı aracılığıyla 'cinsel taciz' suçundan suç duyurusunda bulundu. "Taytlarım ortadan kayboluyordu. En sonunda komşumuzun güvenlik kamerası görüntülerinde şahsın 2 katlı 1 sandalyeye çıkarak elindeki fırçayla taytımı çaldığı ve kokladığı görülüyor. Geçen gün balkona astığım taytımı kurumadığı için ipten almadım. 10 dakika sonra gittiğimde tayt yerinde yoktu. Bir şahıs sürekli gelip taytımı kokluyordu" Yakalanan şahsın tayt koklamayı sevdiği öğrenildi.
https://www.sondakika.com/haber/haber-ankara-da-bir-sapik-lise-ogrencisinin-balkona-14915920/
Ankara'da tayt koklayan sapık yakalandı! Sizce tayt mı yoksa eşofman mı daha rahat?
Cevapla