Rusların yani bizim zafer bayramımıza az kaldı ne düşünüyorsunuz. 9 Mayıs🧡🖤🧡🖤🥳
Asaletine kurban be. Rusya hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Rusyayı güçlü bilirdik savaşta, yanlış biliyormuşuz. Putini severdim taaki binlerce masumun kanı eline bulaşana kadar, tüm dünyanın nefretini kazandı. Rus halkı savaş istemiyor ama Putin iktidarı halkında ağzını açanı içeri tıkıyor, nasıl bir yönetim bu, şurada ben iktidara bişey yazsam 1 saat sonra kapıma gelirler beni almaya, rusyayla türkiye yönetiminde bir fark yok ikiside yönetmeyi bilmeyenlerin elinde
Yanlış bilmiyorum, dışarıdan böyle gözüküyor herkes bu şekilde görüyor durum bu yani dışarıdan birisi bakınca putin ve köpekleri resmen sivil katliamı yapıyor yazık günah ya asfaltlar parçalanmış insan cesetleriyle dolu var mı böyle dünya
Haklı olarak kendi halkının çıkarlarını koruyor. NATO ülkelerindeki savaş makineleri sınırında olmasın istiyor. Ama arada Ukrayna'ya yazık oldu, uzlaşabilirlerdi. Aynı kandan birilerini kırıp dökmek doğru değil. Bu konudaki çabasını yeterli bulmadım.
ikinci dünya savaşında büyük bir bedel ödediler ve alman saldırısını önlediler birde putinde dürüst ve güvenilir bir lider sever ve desteklerim kendisini
Zelenski denen yahudi tamamen siyonizmin ve abd nin uşağı. Birde utanmadan sivil halkı canlı kalkan olarak kullanıyor, tam bir terörist taktiği. Zelenski soytarısı Şeytanın İmparatorluğu abd ile iş birliği yapan biri. Ayrıca şu var ki etrafı kuşatılan sadece Rusya değil, aynı zamanda bizimde etrafımız emperyalist itler tarafından kuşatılıyor. Dedeağaca asker yerleştirildi, Kıbrıs Rum kesimine üst kuruldu, Irak ve Suriye malum. Şunu söyleyim hepinize, Rusya kaybederse bizde kaybederiz...