Düşüşle birlikte Yangın çıktı. Mahallede yangın söndürme çalışmaları sürüyor.
🔴 Bursa’da evlerin arasına tek motorlu uçak düştü: 2 ölü
Bursa Valisi Yakup Canpolat kaza sonucu pilotlar Furkan Ökten ve Murat Avşar'ın hayatını kaybettiğini açıkladı. Canpolat “İlk tespitlere göre yaralı yok” dedi. pic.twitter.com/qBLrUJ9p2g— dokuz8haber (@dokuz8haber) April 25, 2022
Bursa’da bir mahalleye uçak düştü. Niye olaysız bir günümüz yok?
Çok üzüldüm, hem maddi hem manevi çok büyük emekler var bu uçuş eğitimi, pilot olma işlerinde. Gerek sivil, gerek askeri uçuş personeli olmak gerçekten meşakkatli bir dönem. Böyle bir sürecin içinde ölümler olması, kayıplar yaşanması çok acı, çok kötü. En önemlisi insanların can kaybı var çok üzücü, ailelerine baş sağlığı diliyorum. Mal kaybı var, milli servet o yazık. Mahalleli korkmuştur bu da var, var oğlu var... :D
Uçak kendini bilerek düşürmemiş ki olaysız günümüz olsun muhabbeti değil bu. Bilerek veya isteyerek yapılmamış eylem her zaman kaza veya hatadır. Olaysız gün yok diye kullanılan ifade farklı şeylerde kullanılır.
Nasıl bir anlayış nasıl bir cehalet yorumlara bakıyorum da bu kadar mı bu ülkenin bu vatanın bu milletin düşmanı olur ne ara bu kadar basitlestik su yorumlara bakıyorum bakıyorum orada iki pilot ölmüş kimseden bir bas sağlığı görmedim kimseden bir destek görmedim hep kötüleme hep aşağılama hep dibe vurdurma çabası umarım öyle düşünenlerin başına da böyle bir felaket gelir de bende onların arkasından böyle konuşurum
Uçmayı sevmiyormuş uçak demek zaten tek motorlu uçaklar eğitim almak için uygun değil o motor durunca dua gücüyle mi uçacak o konserve kutusu bana kalsa yasaklarım o uçakları.
Kızım at gözlüğü ve toynaklarınla nasıl buraya girip birşeyler yazabiliyorsun şaşırdım, muhtemelen senin yerine kahya seyis vs yazıyordur kısrak, ahırına sön salça olmayı bırak
Bize neden hak olsun? O uçak düştüğünd esenin kılına bir şey olmamış olabilir ama o uçaktaki kiş senin oğlun/kızın olsaydı böyle diyebilicrk miydin? Ve ayrıca hak ise tecavüzcü tacizci çocuk istismarcı hayvanlara taciz tecavüz eden pis sapık insanlar hak ediyor ve onlarında başına gelmesin b bir şey çünkü o uçağın duşmesi masum insanlarında canını alabilir, orada ki dükkanları yıkar ve insanlar işsiz kalır kaç gün, şmdi bu yazdıklarım sadece bir kaç kısmı, umarım şu an ne yazdığını anlıyorsundur.