
https://haberalternatif.com/bakan-karaismailogluartik-2071-hedeflerimize-odaklandik/

2071 yılında , bir çivi cakmadilar diye diye sattiginiz 162 devlet kurumunu ve günahsız yere işinden gucunden edip hapise tiktiginiz milyonlarca insanın hesabını veriyor olacaksınız. Yol köprü adı altında yandan ortağı olduğunuz şirketlere koskoca ülkeyi peşkeş çektiniz. Büyüyen Türkiye dediniz köprüyü elin italyanina yandaslariniza yaptırdınız. En yoğun olduğu dönemde bile 30 bin aracın dahi geçmediği köprüye 45 araç garantisi verdiniz... Ömrümün yarısı yolda geçiyor ve sürekli kullandığım güzergah geçen araba sayısı günde 100 taneyi geçmez. Ben gemiyle geçerken bakıyorum Allah'ın kulu yok. Ayçiçek yağı dediğiniz gıdayı bedavadan ucuza alıyorduk çünkü çiftçi istediği kadar eker biçerdi. Tuttunuz halkın en temel ihtiyacı olan gıdalara Ekim kotası koydunuz, neden? Çünkü bunun ithalatını yapacak yandaslariniz var. Onların servetine server katarken orta sınıf vatandaşı bile bogdukca bogdunuz. Petrol fiyatlarının bizimle alakası yok brent petrole indeksli dediniz , brent petrol 98 bandına geldi üç kuruş indirim için 2 hafta beklediniz 100 dolar olunca gecesinde daha zam yaptınız yine birilerini zengin ettiniz.. 2023 de Lozan bitecek hikayesine yillardir kandırıyorsunuz bu milleti. Madem lozana göre biz maden petrol çıkaramıyoruz koskoca etibor yıllarca bor madeni stok yaptı denizden mi çıkardı da yaptı, o zaman Lozan yokmuydu? Şimdi onu da sattınız elin amerikasina satıyorsunuz oda işleyip sana geri iteliyor. 3 dolara sattığını 30 dolara geri alıyorsun döviz firlayinca dış güçler hikayesi anlatıyorsunuz. Sizden ala dış güç mü var. Bu memleket çok kriz gordu çok iktidar gördü ama hiç bir iktidar döneminde domatesin kilosu ile bir paket sigaranın fiyatı eşit olmadi. Millet domates bile tüketemez hale geldi be siz ne hedefinize ulaştınız... Toprak bile geri geri atacak sizi
Benim hedefim bu gidişle bi sonra kü yılı çıkarabilmek. Evde eski gazeteler var mısır patlatırken tencerenin üstüne koyuyorum hem yapı çekiyor hem mısırı güzel patlatıyor. Bunu yaparken gözüm dolayısıyla haberlere takılıyor. Sene 2006 yanlış hatırlamıyorsam yine bu hükümet. Bilen bilir köksal toptan’ı onun bir demecinde 10 yıla kadar diyor (2016) milli gelir 15.000 doların da çok üstünde olacak” diye vaat veriyor. Bakınız 2016’ya ülke karışmış fetö den. :D kıssadan hisse;) 🤷♀️
Haberi okurken, nedense o kadar uzak bir tarihin hedefini göremiyecek kadar bir göz miyobu oluştu gözlerimde desem yeridir herhalde..
Vatandaş önünü göremiyor, Bakan 2071 hedefini görüyor enterasan gerçekten..
Bu insanlar farkında mı bilmiyorum ama yemeklerine koyacak yağı alamıyor millet. 2071 hedefim yok çünkü yarının nasıl olacağını bile bilmediğimiz illet bir yerde yaşamaya çalışıyoruz.
Cevap
24Cevap
Yahu gülsem mi, ağlasam mı bilemedim.
Sanırım dünyevi fani ömrüm son bulmuş olur.. ebedi hayat öncesi son dinlenme durağım berzah aleminde olurum. Birde münker nekir'in sulallerini doğru yanıtlamış isem tek hedefim sonsuzlukta keyfini süreceğim ihtişamları beklemek olur 🙈😅
2023 ten jmut kesilince 2071 e kaldık desene. O zamana ölürüm zaten 😏
mabadımdaki kılların beyazlaması, 1 gözümün toprağa bakması, 1 ayağımın çukurda olması hedefim moron olmak tabi bu adam da dört kollu ile uğurlanmış olur o zamana
Ben yarına çıkıp çıkamayacağımın hesabını ve garantisini hala yapamıyorum valla helal olsun insanlar ciddi vizyon sahibiler böyle olamadım ya kendime ne desem bilemedim...
2923'e şurada ne kaldı canım? Çarşamba çarşafa dolanır, Perşembe perişanlık...
Kemal Sunal repliği.
207111111 de ben 74 olacam uleyynn ben bile moruk oluyom sen nasil hedef koyuyon
2071 görecekler mi?
Demek ki birilerinin projesini ülkemizde hayata geçirmeye devam edecekler.
Açacağınız kadar açtınız zaten açacak yerimiz kalmadı. Millet donunu tutarak geziyor.
bakandan sonrasını okumadım, bıraksınlar allah için ya
Sanırım yaşamam o güne kadar. 70 yaşında ne hedefi torun falan büyütürüm xd
Ölümsüzlük iksiri mi bulmuşlar simyacılar. Bir gidin artık yahu yeni kan lazım işte anlayın artık.
Yok gitmezler. Fosilleşmiş beyinleri ile devleti yöneltmeye çalışıyorlar.
Ya bı bitmediniz. Millet ac. Açından ölüyor. Sen halen boş vaatler veriyor
72 yaşında olacağım için bu dayıyıda görmem imkansız gibi bişe torunumun çocuklarını severken görüyorum kendimi
Hedefi olmayan bir hedef bu mu başarı ülke ne hallerde
Kıyamet gunune kadar yonetımde kalmayı planlıyorlar galıba... neyse kı karatoprak alcakta bızı gormeyecegız
Ee 2023 hedefine noldu hani ucacaktik? Sanirim zamlarla alim gucu dusmesiyle arkamiza gecerek ucurmaktan bahsediyorlardı. Eger oyleyse harbiden zevkten ucuyoruz. 2071 de de arkali önlü calisacaklar heralde.
2071'de ya ölmüş olurum ya da emekliliğimin tadını çıkarıyor olurum 😌
2071 mi vay mk. Ne kadar sallamış yahu bunlar bu yalanlarla duvarlari çatlatırlar 😊
AKP'lileri yalan makinasına taksak inan ki makina bozulup havaya uçar 😂
Yalan vaatler bunlara inanan net geriizekali akilsiz idiotun tekidir.
reis ölümsüzlüğü mü buldu acaba o yıla kadar hayatta kalır mısınız sayın bakan :D
Oraya kadar kim öyle kim kala
Benim hedefim 2070 hahahahahah
Anlaşıldı ölmeden rahat yok bize
O yılı göreceğimi sanmıyorum
Çoktan mezarda yatmak
Mezar taşım altından olur belki
ölürüm ben o tarihe..
Ülkede beyin nakli çıksa gelişse ilk olarak bunlara yapacaklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam 😂😂
Mezara girmek
Tayyip o zaman yaşamaz
Yaşar valla korkuyorum ondan jsjsj
2071'de ben 71 yaşinda olucam zaten nasil yaşasin xd
Ölmek 2071 kadar
O zamana yaşamayiz mk
Mezar yerimi satmasalar hayırlısıyla ölmek
Kim öyle kim kala
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kel bos yapıyor 2071 ne
Ayranı yok içmeye...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?