
https://www.internethaber.com/bulent-arinctan-sert-sozler-ulan-2-kilo-et-kac-para-biliyor-musun-sen-video-galerisi-2247228.htm
https://www.sondakika.com/ekonomi/haber-bulent-arinc-tan-ak-partilileri-sinirlendirecek-14877263/

Gemiyi terk etmek için bahane arıyorlar. Geçenlerde de beni kızdırmayın karşınıza geçer siyaset yaparım, hepinizden de iyi yaparım demişti. Trroolleri üstüme salmayın minvalinden konuşmuştu. Etin kilosu cevap veriyorum 120 TL. 2 kilosu 240 TL eder. Almıyoruz zaten. Markette kasap reyonunun önünde geçerken fiyatlarını görüyorum.
İnsanlar kendini silkeleyip birlik olup tepki göstermediği sürece insanlarla dalga geçer açıklamalar devam edecektir...
Celladına aşık olmuşsa bir millet,
İster ezan, ister çan dinlet,
İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
Müstehaktır ona her türlü zillet.
Ömer Hayyam
Ne ceket kaldı, ne metelik cebinde ceketin. Kurtaracağız diye geldiler, içine sıçtılar memleketin.
Neyzen Tevfik
Etin kilosu 100 lirayi geciyor. Ayrica bu sahis da yarin iktidara grlsin, AK partiden gram farkli olmayacak.
Alamadığımız için bilmiyoruz😞
Teşekkür ederim Ordinaryüs😄✨
rica ederim :)
Cevap
18Cevap
ak partili m. vekillerini anlayamıyorum yani IQ seviyemi aşıyor onlar benim. öyle bir ülke anlatıyorlar ki sanırsınız ABD'de yaşıyoruz. resmen dalga geçiyorlar milletle
Eti hadi saymıyorum da şimdi salata malzemelerinin hepsini alabilip orta halli bir salata yapabilen zengin sayılıyor. Fıkra bu kadar 🤦🏻♀️
Açıkçası umurumda bile değil. Halk bu kaderi kendisi seçti.
2 kg et 300'mü oldu 🤔gıda ve besicilikte reform olmalı bu fiyatlar çok uçuk. İnsanların et yemesi lazım
Et fiyatı taksimetre gibi yerinde durmuyor. En son kıyma 115tl idi
En büyük fetocu bunlar neden ellerini kollarını sallayarak geziyorlar hala anlamıyorum
Biz kurban bayramında Bodrum'a Antalya'ya tatile gitmiyoruz, o paraya kurban kesiyoruz.
Pahalilık cumhuriyet tarihinde görülmemiş düzeyde bunu iktidar görmüyor
130 lira kilosu tabi bu orta yağlı sırt ya da hayvanın yerine göre fiyat değişiyor
Önceden ne dediklerini unutturmaya calismasin ama zamanla dogru yolu gormesi olumlu bir şey
Okuzlerin nesli tükeniyor olsa gerek yoksa bu zam ne diye olsun 😄😄
Et mi, o da ne? Yenen bir şey mi? Sebze bu kadar yüksek ise eti hayal edemiyorum.
bunların bizi düşündüğü yok..
sadece propaganda yapmak için..
Sene de bir defa yediğimiz şeyin fiyatını da takip etmiyoruz normal olarak
Adama sormazlar mı ulan bu bu adam 20 yıldır başta diye.
Ayılarla yılanlar kış uykusunda uyurlar. Yazları kış uykusundan uyanırlar geri ama bizim millet 20 yıldır uyuyor.😜🤪
Tayyip'lw ilgili en büyük şüphem bu adam. Bunu nasıl hala çevresinde tutuyor, bunu anlamıyorum. Fetöcü dedikleri insanların en tepelerinden biri bu bence
Aynı pokun laciverti bu karakter yoksunu adam zamanında kozmik odayı açtırıp kaç tane mit mensubunu deşifre ettirdi bu it hepsi vatan haini bunlar
Şu bunaklardan kurtulamadı ülke
2 kilo et= 1kilo et x 2 😉
Türkiye’de şu anda çok pahalı
260 falan bizim burada
Ben bilmiyorum hergun zamngeliyor
Kaç para? Ben artık takip edemiyorum da…
eti bilmıyorum ama kıyma 110 tl
Samimiyetsiz itici..
Ben tostla besleniyorum yumurta da cok pahali
Çok para
Bilmiyorum
En son yüz lira ydi
Şu it geberse de kurtulsak artık...
En babası 250 TL çok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?