
https://www.posta.com.tr/magazin/3-kisi-10-kilo-kalkan-yediler-174462

Oya Erdoğan ve Nur Yerlitaş zaten vefat etmedi mi ne zamanın haberi bu? Kendilerini çok fazla tanımam ama eski bir haberi yeniymiş gibi paylaşmanın manasını çözemedim. Doyana kadar yerim.
Sanırım eski bir haber bu çünkü Oya Aydoğan vefat edeli birkaç sene oluyor. Onun dışında valla ben kalkanı bilmem de bi ara kuzenim @denizcf ile o kadar çok yemek yemiştik ki ben en son yolda yürüyemeyecek hale gelmiştim ajxhwhdhd bir yere oturup kendime gelmeyi bekledim 😂
Şu an gülüyorum ama yaşarken çok kötüydü. Eve zor gittim o gün.
Yediğimiz yemek de karışık tabaktı ve menüde öyle yazmasa da baya baya 2 kişilik bir yemekti. Biz de çok yiyebileceğimize güvenerek kişi başına aldık. Hayır madem tıkandın yicem diye neden zorluyorsun dimi aixjsjdje
Sipariş verirken garson bile dalga geçmişti "İki tabak mı istiyorsunuz? Kola da şekersiz olsun mu?" demişti asjdjwjdje
Çok alakasız oldu ama aklıma geldi. Konuya şöyle bağlayayım; hiç kalkan yemedim ama 10 kilo yemek de benden beklenmeyecek bir performans değil 😅
Cevap
6Cevap
Oya Aydoğan ve Nur Yerlitaş’ın vefat etmesi dışında bir sorun yok. Sanırım zaten yeni bir haber de değil bu. KS habere yeni düşmüş sadece.
Dediğin kişilerden ikisi rahmetli zaten. Hâlâ hayattalarmış gibi sorulmasını biraz garipsedim.
Maşallah sadece kalkan yememisler, kalkanı da yemişler.
Sanatkar olursunuz ama insan olamazsınız.. İşte insanın en acımalık hâli bu ne söylesek boş..
Bülent Ersoy, Hindistan'da bir otelde ütünün tabanında sucuk pişirip yemişti. d
Bunlardan sadece Bülent Ersoy yaşıyor sadece. Ne alaka bu soru, anlamış değilim.
Sende troll soru sorduysan vay halimize
Yok artık ben 1 kilo belki
Arkadas 10 kilo ne ya? Nasil sistikleri belli.
Afiyet olsun.
Ben kalkan sevmem.
Alışmıştır onlar
100 gr yerim
Maşallah
İyikide yemişler 😂
Ben yiyemem bu kadar
ben balık sevmem
Her kalkmış yenilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?