
https://haberglobal.com.tr/gundem/suriye-sinirina-yapilan-guvenlik-duvari-tamamlandi-109143

Benim amcam astsubay sürekli Suriye sınırına göreve gider. Soruyoruz nasılsın nasıl gidiyor diye n'apalım Suriyeli mülteci peşindeyiz izinsiz her yerden atlıyorlar bıktık onlarla uğraşmaktan cümlesini her aradığımızda duyardık. Neyse ki adamcağızlar biraz olsun dinlenecek iyi olmuş ben beğendim.
Duvarla alakası yokki adamlar elini kolunu sallayarak ülkeye giriş yapıyorlar zaten. Duvar felan hepsi hikaye. Seçim zamanı dünya kadar Suriyeli alacaklar kırmızı halı yollarına serip içeri girecekler Tayyibe oy atmaları için 😎
Gelenler geldiler bence gelenler geri gitmesinler diye yapıldı. Sonuçta bizim içimizde ne kadar kalıp o kadar ürerlerse doğan çocuklar vatandaş oluyor onları da istedğin gibi kullan oy oy oy için
Alınan zaten özellikle seçilerek alındı yarın militan olarak kullanılmak üzere.
Cevap
33Cevap
Yanlışım varsa biri düzeltin lütfen.
Biz zamanında Türkiye olarak kapılarımızı sonuna kadar açıp Suriye'lileri bağrımıza basmamışmıydık?
Şimdi bu ambargo neden?
bizzat hatay sınırına gittim baktım geçen sene parayı veren torpilliler geçiyor duvar sadece görüntüden ibaret
normal kapıdan alıyoruz direk neredeyse başımızın üstüne alacaz bu duvar olsa ne olmasa ne?
bir merdivenle geçiyorlar o duvarları. Yahu çin seddi yapsan bile geçerler. Sınırda asker olmadıktan ve bir şey yapamadıktan hepsi boş.
4 metre merdivenle aşılabiliyor demekki. duvara ne gerek vardıki. zaten her geleni aldık içeri. bundan sonra kim gelecek o topraklardan.
Suriyeden türkiyeye geçecek suriyeli kalmadı ki. Duvar boşuna oldu... Birgün ülkedeki suriyeleri yollarsak o zaman işe yarar ancak
sınırı suriye yapmış olabilir, çünkü ahalisinin çoğu bizde zaten.
Türkiye'de ki Suriyeliler geri kaçmasın diye yapıldı sanırım çünkü Suriye'de Suriyeli yok.
kage bushin no jutsu tekniğiyle hepsi ni geri atmalilar
Yapılan masrafa bak ya he blokun toplam maliyeti 10 bin TL üzeri
10 yıl önce yapılsaydı sanki 💁🏼♀️🤷♀️ Bilemiyorum sanki birileri aklımızla alay ediyor :)
Giren girdi zaten. Duvarı dışarı çıkmasınlar diye yapmışlardır.
Bence mantıklı , bu duvar yapımı başlamadan 10 yıl öncesi düşüncem idi…
suriyelileri durduramazlar awk. birbirlerini mancınık yapıp fırlatıp gene içeri girer onlar
tabiki durdurmaz sorarsan onlem aldim derler oraya elktirk vermek lazim tellere
Bir de kuleler yapın askeri koyun içine sniper koyun hatta geçmeye çalışanı vurun aw
Duvar yapmaları marifet değil marifet düzensiz göçmenleri ülkeye almamak her önüne gelene kapıyı açmamak.
Ülkelerinde kendi vatandaşları kalmadı zaten.. Hepsi bizim ülkemizde.. Duvar için fazla aceleci davranmasalar..
Boş is doğudan gelen afganlar ne olacak ayrıca milyinlarca siriyleiyi almışsın orsen ne o duvar ancak burdaki Suriyelileri çıkarmamak için yapılmıştır
Tamamlansa ne olur? gelenlerin tamamını geri göndermemiz lazım.
Ben Mardin Nusaybin askerlik yaptım o duvarlar hiç biseye yaramiyor adamlar istediği zaman geçiş yapiyorlardi
Sınırdan geçeni kurşuna dizmek lazım ölüm korkusu onları sınırdan uzaklaştırır merhametli olduğumuz sürece mülteci sorunu çözülmez
Hırsız içeride olunca, kapıya kilit vursan, devasa duvarlar örsen ne çare?
Tecavüze uğramış kadına bekaret kemeri takmak gibi bir şey... Giren girdi, çıkan çıktı... Bu neyin duvarı?
Sınıra zehirli kurbağa, yılan, akrep vb. atsak ve beslenip çoğalacakları bir ekosistem oluştursak sınırdan geçen olmaz.
Çoktan hamile kalıp türediler gereksiz olmuş önlem
Yakında polis olacaklar sözde bizi koruyacak bu vatan hainleri 😎
Duymadın mi suriyeli polis alacaklar yaklaşık 4.000 polis 🤔
Ülkesini koruyamayanlar bizleri koruyacak sözde... Vay anam vayy
Aynı düşüncedeyim bende ağzımı açmak istemiyorum zaten 😊👍
Kesinlikle katılıyorum
O değil de eline sprey boya alan gelecek
Mülteci sevici şerefsizler olduğu sürece mümkün gözükmüyor çok acı.
aklıma berlin duvarı geldi
Tünel kazarlar bence.
Gelen geldi durdurma kaç yazar
Artık çok geç Suriye'nin hepsi ülkede
Sınırı gitmesinler diye yaptılar bence
Biz de her şey göstermelik.
Geçecekleri kadar geçtiler zaten
Her şeyin bir çözümü vardır
Gelmek isteyen her şekilde gelir
Bence o bile durdurmaz bunları
İçeridekilerin dışarıya gitmesini durdurur bence.
Gec kaldilar
Faydalı olur
Durdurur
Hepsi geldi zaten.
Yukardan atlarlar
durdurmaz
Geçmeyen mülteci kaldı mı ki orada
tırmanırlar gibi
Hava saldırısı: ben aslında yoğom.
Kısmen
Zannetmiyorum
Uçarak gelirler
Durdurur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?