
https://www.sondakika.com/haber/haber-ak-parti-genclik-kollari-ndan-tepki-ceken-sahur-14851036/

Ne güzel işte, müslümanlar eğleniyor. Lüks müslümanlar 😃, bolluk içinde yokluğu anlamak için oruç tutup akşam da lüks içinde, devletin parasıyla oruçlarını açıyorlar. Çok iyi düzen he. Sorgulayan yok nasıl olsa. Valla çok iyi. Helal olsun. Ne güzel insanlar yaşıyor bu ülkede.
Körler, sağırlar birbirini ağırlar maksadıyla, amaç güdülerek düzenlenen bir sahur yemeği olmuş.
Bence bu paylaşımlar kaldırılmamalı saklanmamalı ki, vatandaş evinde sahurda kuru ekmeğe zeytin batırarak yerken ülkenin ileri gelenleri nasıl bir bolluk içinde hayat sürüp yiyip içiyorlar insanlar görmeli..
Sahurda ne yenmeli ne içilmeli?
Bence en güzeli sahurda kahvaltı etmektir.
İste dinin nasıl bir soyttarilik düzeyine geririldiginin gerçek resmi.. Ulan ben senin oruç tuttuğunu bilemem ki çünkü orucluyum diyerek mali götüren çok gördük.. Din adına ve Allah adına aldatmak sarıklı şeytanlar ile birlikte moda oldu..
Çoğu şeyin israf olduğu bir kalabalık. O sahur gerçek hakkı olanların nerede olduğunu düşündüren görüntü. Gençlik kollarıymış, bunlara ne desem akıllanmıyorlar, her parti için diyorum bunu.
Cevap
15Cevap
Parti içinde bir yerlere gelmek ve kırıntılarıdan faydalanmak istiyorsanız yaptığınız ibadetleri belgelemek şart gibi bir şey
Ben iftar görüntüsü sanmıştım zira gece zor kalkıyor millet
Son tef çalışları olacak inşallah. Ben niye görgüsüzlüğe dayanamıyorum arkadaş
terbiyeli ol
@demetbitmez19 görüntü seni rahatsız etmedimi
Sadece ekmek peynir salatalık gibi şeyler elime ne geçerse
Genelde kahvaltılık ya da hamurlu şeyler yiyorum sahurda.
Sahurda gece kalkıp yiyemiyorum annem yumurta haşlamış lavaş yapmış incecik
Acıyoprum bunlara.
Kur'an la, islamla hiç bir bağlantısı ve ortak noktası kalmamış, tamamen şirke batmış zavallılar.
Vay arkadas, lukse bak!
Şu partiyle ilişiği olan herkesin zeka seviyesi hep ortalamanın altında. Bir tanesi çaka, zaten herkeste onun emrinde.
herkes böyle yapa bilirmi keşke dağıtsaydı topluma kendileri hergün yiyor
Lale devri elbet bitecek. Sonları çok kötü olacak
hadi ordan lan
@demetbitmez19 ucu sana da mı dokundu 😂
Peynir zeytin kete yumurta çay bal tereyağı
12den sonra muzigi kesmisti hani devlet...
Haşmetli padişahın yaverlerinin eğlencesi olmuş.
Tam bir parti devleti olmuşuz
çok şükür gayet iyi besleniyorum iftarda..
Parti çok genisleyince metrekareye düşen canım oranı da artıyor tabiki.
milletle tasak geciyorlar
Metiner 🤣
Kahvaltılık…
Allah ne verdiyse
Kuru ekmek yiyoruz.
gerilmeye yer arıyonuz
Sonuna kadar gilicdaroglu
Sahura kalkmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?