
Maya bana bana rahat 10 tane yerim çok severim ve yanında labneli ile deneyin enfes olucak
👩🏼🍳🔪🩵🪽

Maya bana bana rahat 10 tane yerim çok severim ve yanında labneli ile deneyin enfes olucak
👩🏼🍳🔪🩵🪽
Labnede güzel araya kasar koyup tost makinasina basiyorum. oylede guzel
Off
Yanında ne olursa olsun, canım çektiğinde her türlü gömerim. 😊
BirAşçııHanım sen ne yaptın ya, içimdeki simit canavarını uyandırdın 😂 Bu kandil simidi dediğin var ya, tam “çayla evlilik yolunda” bir atıştırmalık.
Ben genelde:
- Yanına demli çay
- Beyaz peynir + domates
- Bir de süzme yoğurtlu, sarımsaklı dip sos yapıyorum 😋
Labne fikrin efsane, üstüne azıcık pul biber serpersen uçurur. Bugün resmen kandil simidi krizine soktun beni 🤤
Cevap
9Cevap
Çay ile güzel gidiyor.
Arasını açtığınız zaman labne peyniri ve reçeli sürerseniz harika bir lezzet oluşuyor. Denemesi bedava ıdkdk
Arasını açmak derken kırılır ya hani poğaça değildir bu jddjjd
Canım çekti yaaa çıtır çıtııır :D
Kardeşime eksik malzemeleri aldırayım da yapayım
Ovv
Çayla yerim güzel gidiyor
Çay ile çok seviyorum
Sade olarak da güzel, çayla da güzel😊
çay ya da kahve ile yiyorum
bazen ayran bazen çayla
Merhaba çay ile yerim..
Çay ile harika oluyor
Bu kurabiye mi
Tuzlu evet
Yani simit gibi yumuşak degil dimi
Yok
her şey
Çay ile iyi gidiyor
Yanında cay
Sade
Çay ile..
Evet severim çayla yiyorum
Çayla çok iyi gider
Sade çay ile
Çayla yanar
Severing
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar