Birleşik Krallık Antarktika Mirası Vakfı (UKAHT), Port Lockroy'daki üssünü devam ettirecek ekibi arıyor. Cambridge merkezli yardım kuruluşu, Antarktika'daki tarihi binaların ve eserlerin bakımından sorumlu mevsimlik postane müdürü görevi için genellikle her yıl ilan veriyor.Adayların fiziksel olarak zinde ve çevre bilincine sahip olması ve özellikle de bu alanda şebeke suyu olmadığı için asgari koşullarda nasıl yaşayabileceğini bilmesi gerekiyor. Günlük görevler arasında postanenin ve hediye dükkanının işletilmesi, penguen sayımının yapılması ve Bransfield House'daki eserlerin bakımı var. UKAHT’nin internet sitesi üzerinden yapılacak başvurular için belirlenen son tarih 25 Nisan Pazartesi günü saat 23.59.
Antarktika'da penguen sayacak personel aranıyor. Bu kişi sen olabilir misin?
Ben yaptığım 40 içli kofteyi 5 tur sayiyorum beynim yanıyor. En son 2 tur da başka tencereye ata ata sayıyorum😀Tepsideki poğacaları sayarken de 5 tur zor sayiyorum benlik degil koyun gibi sıraya da girmez bunlar sayasn.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben sayarm seve seve sayarm
Ama çiçekler kutuplarda umarm donmuyordur
Vallahi tam benim işim. @HANIMEFENDİ çantanı topla gidiyoruz.
Ben yaptığım 40 içli kofteyi 5 tur sayiyorum beynim yanıyor. En son 2 tur da başka tencereye ata ata sayıyorum😀Tepsideki poğacaları sayarken de 5 tur zor sayiyorum benlik degil koyun gibi sıraya da girmez bunlar sayasn.
İşletme için mi yapıyorsum
yok ya huy bende saatte kaç tane açtım diye sayiyorum ya da kac tane bize yetiyorsa bidahakine aynı miktarda yapıyorum
İstatistik paranoyası 🤣. Ayrıca Penguenler güzel dans eder
bide dans ederken sayacağm 😀 yok benlik değil
🤣🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧
Image processing ve survelliance bu kadar gelismisken niye amelelik yapiyorlar, onu cozemedim ben 🤔
zor olur ama gitmek isterdim hatta ilerde düşünebilirim bile, umarım maaş vardır kemxpamxvğş
Kesinlikle ben olmalıyım
Çölde kaktüs 🌵 topla deseler ok ama soğuk asla…
İşim olmaz hele İngilizler ile hiç işim olmaz.
Tam benlik iş nereye başvuru yapıyoruz 😀
Kesinlikle olabilirim
Donmak için gitmem oraya.
Reis ben üşürüm ya :D
Sağ baştan say diye başlarız artık 😂😂
olmam..
o kadar da soğuğu sevmem :)
Ben sarılmaktan sayamam ki 😂
Nereye başvuruyoruz
Olurummm
Başvurular nereyeeee
Ben varım, alın beni.