
https://www.cumhuriyet.com.tr/video/ispartada-eve-giren-yarasayi-itfaiye-cikardi-1851171
https://www.mynet.com/panige-yol-acti-uyku-sersemi-yarasa-yasli-ciftin-evine-girdi-110106938143

Geçen sene girdi hem de dolabın içinde artık kaç gün yaşadı bilmiyorum. Sonra dışarı attım aynı yarasa akşam olmadan aynı yerden tekrar girdi. Hafızaları iyi illet gibiler. Öldürmek zorunda kaldım
Genelde evi havalandırırken özellikle yazın, eve karasinek girdiği zaman ki yaptığım taktiği uygulardım yarasalar üzerinde..
Hangi odaya girdiyse tülü komple duvar kenarına çek iki camı komple aç, tv açıksa kapat, odanın kapısını kapat ve çıkmasını bekle, gece girerse ışığı söndür, sineği nereye çekmek istiyorsan oradan ışık almasını sağla, ev karanlık olunca sokağın ışığını görüp dışarı çıkıyor..
Korkuyorum o hayvandan sesi falan bana çok ürkütücü geliyor.
Girdiği odanın kapısını kapatırım önce sonra bütün evin camlarını açarım daha sonra kapısını açar evi terk ederim.😃😃
Günaydın profesör,
Büyük ihtimalle kafayı sıyırırdım :d
Günaydın 😊 siz sakin olursanız yarasa da sakin olur.
Evet haklısınız ama sakin kalabileceğimi pek zannetmiyorum..
Teşekkürler profesör✨
Rica ederim
Cevap
8Cevap
Daha önce bizim eve de girmişti , çığlık kıyamet kopmuştu evde. Kahraman babam kurtarmıştı bizi yine )
Küçükken babannemlerin bodrumunda yarasa yakalayıp sevmiştim. Onlar çıkıp gidiyor zarar vermezler yahu itfaiye çağırmak nedir ashsj
Yok canım itfaiyede abartı olur, ben polis çağırmıştım 😂
Kuş gibi hayvan yahu sadece sivri dişleri var o kadar tüyü falan da aynı kuş gibi bi sevsen 😂😂
Bir ısırsın da seni göreyim. Hem onlarda kuduz ve virüs hastalıkları da olabiliyor. Bir de meyve yarasasi mi ne var boyu benim kadar öyle aklıma geldi yazdım 😄
Boyu senin kadar mı o wampirdir ya 😂
O kadar her yer betonki, hayvanlarda suç yok yani. Ben zarar vermeden kendi doğalarına çıkabilmeleri için çaba harcardım
Eve değil ama yıllar önce çalıştığım bir mekana sabaha karşı girmişti. Çok sinir bozucu ve rahatsız edici bir şey.
Şu an bulunduğum balkonda yarasa yuvası var. Yıllardır barış içinde yaşıyoruz..
Bizim yatak odasına girmişti camı açtım capıyı kapatım geldiğimde yok gitmisti
Birkere girmişti gece sonra kendiliğinden çıktı çok korkunçtu
Bundan sonra ev senin kardeşim rahatina bak iyi uçmalar der evi terk ederim (!!) 😄😄
girmişti. açtık kapıları camları çıktılar
Çığlık atardım çok ürkütücü
Panik olurdum bir anlık
ari girince bile kiyamet kopuyor evde
Girmişti bize lanet bir şey
Şehir içinde ne geziyor bu yarasalar
havluyla atardım dışarıya..
Hemen yarasa çorbası yapardım
çinliler gibi çorbasını yapardım djsjhkgkş
Eve gelmezler
Kaçardım 😂
Çığlığı basardım
Yazin cok giriyor
bir şey yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?