Yapsa ne olacak ki? Ürün fiyatları ortada. Alım gücümüz yok. Asgari ücreti arttırsa daha çok para basılacak dolar artacak. Ürün fiyatları acilen eski haline dönmeli ve asgari ücret düşürülmeli. Rte’de bunu yapacak yürek olmadığından 2023’ü bekleyeceğiz.
zaten olmayacakti ki birisinin yaptığı bir açıklama sonrasında insanları boştan yere umutlandırdılar asgari ücrete zammı sadece hükümet yapmıyor iş verenlerin de ortak kararı olması gerekiyor bu yüzden zor