Aynı şekilde ABD den de istenmiş fakat Pentagon bu konuya sıcak bakmadığını iletmiş yani reddedilecek gibi bir şey ama Türkiye de ki yetkililer direkt atladı uygun buluyoruz diye bu konu hakkına ne düşünüyorsunuz?Kaynak
Türkiye'nin Ukrayna için garantör olma konusuna nasıl bakıyorsunuz?
Sınırımız olmayan ülkeye ne kadar doğru bilemem ama doğru hamleler atılmalı. Yoksa piyasalar ağır sallantı içine girer. Zaten şu an durum iyi değilken savaş durumunda. Barış konusunda tutumu önemli tabi. Yine de ileri zamanlarda ABD olaya müdahil olur. Aman uzak durayım derken bir şeylere el atar.