Ülkemizin şu an bulunduğu durumu göz önüne alarak kendiniz için ya da ileride doğacak çocuklarınız için bir gelecek hayal edebiliyor musun? Bu olayların bir gün son bulacağına inanıyor musunuz? Verdiğimiz vergilerin nereye harcandığını düşünüyorsunuz? Ülkemizde takım tutar gibi siyasi parti tutan cahillerin bir gün son bulacağını ve IQ seviyesinin yükseleceğine gerçekten inanıyor musun? SON SORU BU FOTOĞRAFI GÖRÜNCE AKLINIZA NE GELİYOR :D
Ülkemiz hakkında düşünceleriniz neler? Kendiniz için bir gelecek hayal edebiliyor musunuz?
ben 5 aylık evliyim ve hiçbir şekilde çocuk düşünmüyorum. Çünkü kendime ve eşime ancak bakabiliyorum. Bu ülkenin iyiye gittiğine dair bir umudum yok. Tarkan şarkısında geçecek diyor ama geçmeyecek.
Valla benimde babam tek maaş 2 kardesiz ikimizde üniversitesi okuyoruz. Yük olmamak için sadece yumurta yiyorum. Yumurta bile 50tl oldu 30 lusu cok zor. Hani benim yasitlarim cikar cafeye gider ben nerdeb yumurta alsam daha ucuz olur kafasında market market dolaşıyorum. Yumurta ya
Girebilsem giricem hafta içi sabah 8.30 aksam 19.30 a kadar dersim var okulu erken bitirmek için üstten ders alıyorum sürekli. Erkenden bitireyim ki para kazanayım. Ek gelir kaynağı anca hafta sonu otel cagirirsa ona gidiyoruz. Parasız hiçbir şey yapılmıyor. Kız arkadaş desen evimiz yok paramiz yok kafeye gidelim. Arkadas desen okeye gitmek 1 30 lu yumurta artik o gözle kiyasliyorum yaptıklarımı. Yine babamın kartı var harca 2k limit koymuş ama 150 200 u geçmiyorum. Adam 48 49 yasina gelmiş artık para kazanıp babamin emekli olmasını istiyorum. Yük olmak zor
Ne diyim 50 ye 70 çizim kağıdına bile 8 lira veriyoz 6 sene önce en son aldığımda 50 kurustu biz pahalı buluyorduk yetmiyor sadece ne yaparsak yapak yetmiyor